Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در مسابقات استانی صورت گرفت

برتری مددجویان کمیته امداد ابرکوه در «مسابقات استانی قرآن کریم»


معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه مددجویان تحت حمایت و معرفی نفرات برتر در این مسابقات خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بابیان اهمیت توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در بین جامعه هدف تحت حمایت به‌عنوان مهم‌ترین رویکرد فرهنگی کمیته امداد اظهار کرد: ارتقای دانش قرآنی و اعتلای ایمان، اخلاق، بصیرت و گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی مددجویان تحت حمایت ازجمله اهداف برگزاری مسابقات قرآن کریم و گسترش شورونشاط انقلابی دانش آموزان و شناسایی استعدادهای برتر از اهداف برگزاری جشنواره سرود بود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد با اشاره به حضور ۱۷۰ مددجوی تحت حمایت در این دوره از مسابقات بیان کرد: ۶۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در مسابقات مرحله استانی قرآن کریم یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۰۵ دانش‌آموز در جشنواره مرحله استانی سرود با عنوان فریاد مستضعفین شرکت کردند.

وی افزود: مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل در دو بخش خواهران و برادران برای مددجویان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار شد.

اسلامی منش در خصوص نفرات برگزیده این دوره از مسابقات گفت: خانم کمالی از ابرکوه در بخش قرائت تحقیق و زهرا غلامی از بهاباد در بخش قرائت ترتیل حائز رتبه‌های برتر شدند، فاطمه زارع شاهی از میبد، زهرا خیراندیش از یزد، خانم فلاح زاده از ابرکوه و فاطمه حسنیان از بهاباد نیز موفق به کسب رتبه برتر در رشته حفظ قرآن کریم شدند.

وی ادامه داد: ابوالفضل طالعی از بافق در رشته ترتیل و محمدمهدی زارع در رشته اذان موفق به کسب رتبه برتر شدند و به مرحله کشوری که در شهریورماه سال ۹۷ در استان فارس برگزار می‌شود راه یافتند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: رقابت‌های سرود دانش‌آموزی نیز در بخش خواهران و برادران با حضور هشت گروه برگزار شد و در پایان گروه سرود برادران منطقه دو یزد و گروه سرود خواهران از شهرستان ابرکوه موفق به کسب رتبه برتر شدند.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد