Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با توجه به قوانین اجرا می شود؛

برخورد قاطع شهرداری ابرکوه با دیوارنویس های غیر مجاز


شهردار ابرکوه گفت: هر گونه دیوار نویسی در سطه شهر تنها با مجوز شهرداری جایز است و در غیر اینصورت با متخلفین برخورد خواهد شد.

به گزارش سرو ابرکوه، حسین حاتمی شهردار ابرکوه از ممنوعیت هر گونه دیوار نویسی در سطح شهر خبر داد و گفت: : با توجه به ساماندهی تبلیغات شهری و به استناد مفاد بند 27 ماده 55 قانون شهرداریها و ماده 92 قانون شهرداریها و بند 25 ماده 71 قانون تشکیلات و فصل هفتم و ماده 70 آیین نامه اجرایی ساماندهی تبلیغات شهری هرگونه نوشته، نقاشی روی دیوارها، سطوح در محدوده و حریم شهر ممنوع بوده و منوط به اخذ مجوز از شهرداری می باشد.

حاتمی خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده هر گونه نقاشی یا دیوار نویسی بر روی سطوح بدون مجوز شهردرای، با متخلفان بر طبق ضوابط برخود قاطع صورت خواهد گرفت و به مجازات های  نقدی مقرر در قانون محکوم می شوند.

وی تصریح کرد: مجموعه شهرداری نسبت به امحاء اینگونه تبلیغات اقدام و هزینه های انجام شده را به اضافه 20 درصد بعنوان خسارت از شخص متخلف اخذ می نماید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ابرکوه: در راستای رفع مشکلات و ناهنجاری های بصری و اجتماعی، شهرداری روزانه اقدام به پاکسازی دیوارهای سطح شهر از پوسترها، برچسب ها و دیوارنویسی های تبلیغاتی می کند که این امر هزینه های زیادی را به این مجموعه تحمیل کرده است.

انتهای پیام/ م.ف

انهای 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد