Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در راستای رفع التهاب بازار صورت گرفت

بررسی هزار و 680 واحد صنفی در ابرکوه/ تشکیل بیش از 80 فقره پرونده تخلف صنفی


رئیس اداره تجارت، صنعت و معدن ابرکوه از بازرسی هزار و 685 واحد صنفی در ابرکوه خبر داد.

سید مسعود میرحسینی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: در راستای رفع التهاب بازار تعداد 1658 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام شده است.

میرحسینی ادامه داد: باتوجه به تعداد بازرسی انجام شده، تعداد 86 فقره پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مقام مسئول افزود: بیشترین بازرسی به ترتیب مربوط به واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک وکفش، خواربار و لبنیات، میوه، شیرینی، اقلام پروتئینی(گوشت مرغ،گوشت قرمز وتخم مرغ) بوده که بیشترین تشکیل پرونده در بازه زمانی طرح نظارتی اختصاص به پوشاک بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه ادامه داد: در زمان اجرای طرح فوق، 34 فقره شکایت به واحد بازرسی و نظارت واصل شده که 90درصد مربوط به کالا و 10درصد مربوط به خدمات بوده است و از تعداد کل شکایات دریافتی 29 فقره منجر به مصالحه وجلب رضایت شاکیان شده است.

میرحسینی افزود: در این ایام برگزاری گشت مشترک با سایر دستگاه ها نظیر 3 مورد مرکز بهداشت و درمان، 2 مورد دامپزشکی، 18 مورد اماکن نیروی انتظامی، 2 مورد میراث فرهنگی و 17 مورد بازرسی اصناف صورت گرفته است.

کشف هزار و 300 نخ سیگار قاچاق در ابرکوه
وی با تاکید بر اینکه در ایام نوروز تعداد 33واحد صنفی توسط بازرسی اصناف، نظارت وکنترل دقیق صورت گرفته است، افزود: در مقابله با امر قاچاق کالا در طرح فوق با همکاری اماکن نیروی انتظامی تعداد 9 فقره پرونده تخلف تشکیل شده که بالغ بر 13000نخ سیگار کشف و جمع آوری گردید و مراتب به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

وی عرضه پرتقال و سیب جهت تنظیم بازار را به ترتیب 22810و 12849کیلوگرم عنوان کرد و ادامه داد: با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان، نسبت به نظارت بر واحدهای صنفی توزیع کننده میوه در این ایام اقدام شده است.

میرحسینی برنامه ریزی جهت کشیک واحدهای صنفی تعویض روغنی، میکانیکی، لوازم یدکی و...در ایام نوروز با همکاری و هماهنگی اتاق اصناف و اتحادیه خدمات اتومبیل را بیان کرده و گفت:  با نصب 3 بنر در نقاط مختلف شهر اطلاع رسانی لازم صورت پذیرفت.

این مسئول توزیع اقلام تنظیم بازار نظیر تخم مرغ، برنج، گوشت مرغ منجمد، گوشت مرغ گرم وگوشت گرم گوسفندی درایام نوروز را به ترتیب 7800، 19000، 4000، 3350 و 500 کیلوگرم توسط فروشگاه های بزرگ شهرستان بین شهروندان اعلام کرد.

میرحسینی در پایان تاکید کرد: با برگزاری جلسه هماهنگی با واحدهای صنفی نانوائی نسبت به تنظیم کشیک ایام تعطیل اقدام گردید.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد