Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کل صدا و سیما استان در تفت:

برنامه صداوسیمای یزدبرای حضوردرشبکه های اجتماعی/فرمایشات رهبری درحوزه فرهنگ اولویت اول صداوسیما


مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز یزد در دیدار با امام جمعه تفت گفت: برنامه ما برای صدا وسیما این است که فضاهایی غیر از تلویزیون و رادیو را از دست ندهیم و خوراک ها و تولیدات صدا و سیما را در همه بسترهای رسانه ای نظیر شبکه های اجتماعی توزیع کنیم.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از صبح تفت، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز یزد روز گذشته در سفر به شهرستان تفت با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد و سپس در نماز جمعه حضور یافت.

 

*خواستگاه فکری من حوزه علمیه است

پهلوانیان در این دیدار با بیان اینکه خواستگاه فکری من حوزه علمیه است، گفت: ما باید در فرهنگ به عام و فرهنگ دینی به معنای خاص در دو مبحث اعتقادات و مظاهر آن فعالیت کنیم که فرمایشات حضرتعالی مصادیق مهمی از آن است.

 

 

*فرمایشات رهبری در حوزه فرهنگ اولویت اول صدا و سیما استان

وی، فرمایشات رهبری در حوزه فرهنگ را اولویت اول صدا و سیما استان مطرح کرد و گفت: ان شاء الله با برنامه ریزی درست و ورود آگاهانه، قدمی در تحقق فرمایشات رهبری و نجات فرهنگ از این مظلومیت بر خواهیم داشت.

 

 

*نقش مهم صدا و سیما در اعتقادات و باورهای دینی جامعه

کارشناس رسانه، نقش صدا و سیما را در اعتقادات و باورهای دینی جامعه بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: ما به عنوان متولیان رسانه ملی باید در تقویت اعتقادات دینی مردم با یک نگاه رسانه ای، حداکثر تلاش خود را انجام دهیم که همین اعتقادات در واقع همان فرهنگ به معنای عام است.

 

*تنها تلویزیون و رادیو رسانه نیست

مدیر کل صدا و سیما یزد با بیان اینکه تنها تلویزیون و رادیو رسانه نیست، خاطرنشان کرد: با پیشرفت بی حد و اندازه و گستردگی عظیم تکنولوژی، امروز رسانه یک مقوله ای فراگیر و همگانی شده است به عنوان مثال شبکه های اجتماعی مخاطبانی در حد تلویزیون بلکه بیشتر دارد.

 وی ادامه داد: هر ظرفیت و تکنولوژی ای که وارد جامعه می شود به تبع تهدیدات و فرصت هایی دارد؛ ما باید از  فرصت این ظرفیت ها تا زمانی که نظام، آن را ممنوع نکرده است به نحو احسن استفاده و تهدیدات آن را آگاهانه شناسایی و جهت دهی کنیم.

 

 

*فضاهای غیر از تلویزیون و رادیو را از دست نمی دهیم

دکتر پهلوانیان خاطرنشان کرد: برنامه ما برای صدا وسیما این است که فضاهایی غیر از تلویزیون و رادیو را از دست ندهیم و خوراک ها و تولیدات صدا و سیما را در همه بسترهای رسانه ای نظیر شبکه های اجتماعی توزیع کنیم.

 

*رسانه ملی باید بزرگتری کند

وی در پایان گفت: رسانه ملی باید به عنوان جامع ترین رسانه کشور به عنوان پدری بزرگ، بزرگتری کند و رسانه های محلی مانند سایت ها و روزنامه ها را بر سر سفره خود بنشاند.

انتهای پیام/ع




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد