Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد اعلام کرد

برنامه های کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات استان یزد


مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد برنامه های این کمیته را برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد، "سید عبدالمجید قائم محمدی" اظهارداشت: با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو و نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی ) به سال "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" باید با هماهنگی و همراهی میان دستگاه های مختلف بسترهای لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه فراهم کرد .

وی افزود: اطلاع رسانی به موقع، صحیح و شفاف از جمله اقدامات بسیار ضروری در برگزاری انتخابات است که می تواند حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را بیش از پیش فراهم سازد .

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد، برگزاری نشست های هم اندیشی با اصحاب رسانه استان، برگزاری نشست های خبری، برگزاری جلسات مشترک با کمیته های شهرستانی، و انتشار به موقع اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور از اهم برنامه های اولویت دار کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد عنوان کرد .

نقش رسانه ها در اطلاع رسانی

قائم محمدی با اعلام خبر راه اندازی پرتال خبر انتخابات استان یزد گفت: مسئولین و مردم می توانند آخرین اخبار ستاد انتخابات استان را از این سایت به آدرس entekhab.ostanyazd.ir دنبال کنند .

وی افزود: این پرتال اخبار انتخابات شهرستانها، قوانین مرتبط ، بیانات ارزشمند حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص انتخابات،‌اطلاعات و آمار و … را در خود جای داده است .

مشاور استاندار در ادامه اضافه کرد با تعاملی که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته ، مقالات نخبگان و فرهیختگان استان در خصوص انتخابات و حضور پرشور مردم در نشریات استان به چاپ خواهد رسید لذا از کلیه فرهیختگان دعوت می شود تا مقالات خود در خصوص انتخابات را به کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی واقع در استانداری یزد ارسال نمایند .

وی ضمن قدردانی از فعالیت رسانه های استان در جهت اطلاع رسانی صحیح انتخابات عنوان کرد: طی ارزیابی فعالیت رسانه ها، از رسانه های برتر در خصوص انتخابات تجلیل خواهد شد .

مشاور استاندار یزد همچنین تشکیل اتاق خبر و استقرار واحد سیار رادیو در ستاد انتخابات استان را از دیگربرنامه های این کمیته اعلام کرد .

تبلیغات اثرگذار در راستای حضور حداکثری

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اهمیت تبلیغات اثرگذار در جلب مشارکت مردم عنوان کرد: سعی شده است با استفاده از طرح های اثرگذار و هماهنگ در سطح استان و برگزاری جلسات هماهنگی، فضا سازی و تبلیغات شهری مناسبی صورت گیرد .

قائم محمدی استفاده از طرحهای ویژه جهت نصب در ناوگان حمل و نقل عمومی،‌زیرنویس تلویزیونی، تهیه برنامه های متفاوت رادیو تلویزیونی با همکاری صدا و سیما ،‌برگزاری مسابقه با همکاری ادارات و … را از جمله فعالیتهای تبلیغاتی این کمیته بیان کرد .

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در پایان سخنان خود عنوان کرد: مدیران روابط عمومی فرمانداری های استان یزد نیز با فعال کردن کمیته متناظر تبلیغات و اطلاع رسانی در شهرستانها، نسبت به اجرای برنامه های مشابه اقدام می کنند .




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد