Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دبیر گردهمایی امت واحده در یزد مطرح کرد

برگزاری «افطاری وحدت» در اقصی نقاط جهان/ تقدیر از مساعدت های امام جمعه یزد


دبیر گردهمایی امت واحده در یزد با اشاره به سنت حسنه افطاری وحدت در جهان اسلام گفت: در حال حاضر در اقصی نقاط جهان مراسم افطاری وحدت برگزار می شود.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزد رسا، مسئول هیان انصار ولایت دارالعباده عصر روز گذشته نخستین همایش «امت واحده» در یزد گفت: خدا را شاکریم که در این ماه پر برکت این توفیق نصیب ما شد که خالصانه در کنار یکدیگر ساعات صمیمانه و انشاالله مفیدی را بگذرانیم.

حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد تاکید کرد: این جلسات را می توان از جلساتی دانست که مرضی رضای خدا و نبی مکرم اسلام(ص) و مورد خشم و غضب دشمنان خدا و تمام کسانی است که با اسلام و مسلمین سر سازگاری ندارند.

وی خطاب به بزرگان و علمای شیعه و سنی مهاجر حاضر در جلسه گفت: انشاالله از صمیمیت و معنویت سرشاری که در وجود یکایک شما است بهره مند شویم.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به سنت حسنه افطاری وحدت در جهان اسلام گفت: در حال حاضر در اقصی نقاط جهان مراسم افطاری وحدت برگزار می شود و فراتر از آن شیعه و سنی در دفاع از اسلام در کنار یکدیگر جان می دهند. این نمونه ای از وحدت است که نشان می دهد جان های برادران شیعه و سنی در یکدیگر گره خورده است.

دبیر گردهمایی امت واحده در یزد، در پایان از برگزار کنندگان جلسه و مساعدت آیت الله ناصری امام جمعه یزد تقدیر کرد.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد