Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر اداره کمیته امداد ابرکوه خبر داد

برگزاری دوره آموزشی «ایجاد مولفه های معنوی» در ابرکوه


مدیرکمیته امداد ابرکوه گفت: دوره آموزشی ایجاد مولفه های معنوی با حضور مددجویان و به مدت 16 ساعت در کانون شهید چمران برگزار شد.

سیدجلال حسینی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه با بیان این خبر اظهار کرد: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، دوره آموزشی ایجاد مولفه های معنوی با حضور تعداد 16 نفر از دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج مددجوی این نهاد و به مدت 16 ساعت در کانون شهید چمران برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه با بیان اینکه این دوره با هدف تقویت و گسترش ساز و کارهای معنوی در مددجویان برگزار شد، افزود: اکرمی، کارشناس ارشد این دوره، در ابتدا پیش آزمونی برگزار کرده و کارآموزان به سئوالات مندرج در فرم های تهیه شده پاسخ دادند.

حسینی خاطر نشان کرد: سپس در طی 6 جلسه، مباحثی پیرامون دوستی با خدا، بررسی اینکه چگونه باید با خدا دوستی کرد؟ و... به صورت گروهی بررسی شد.

این مقام مسئول افزود: کارآموزان که به صورت گروهی ابتدا به سئوال مطرح شده توسط مشاور پاسخ داده و سپس نتیجه را یکی از نمایندگان گروه به وی اطلاع می داد.

حسینی یادآور شد: در پایان این دوره نیز، فرم های پس آزمون تهیه شده و در اختیار اعضاء قرار گرفت و کارآموزان با پر کردن فرم ها تغییرات بوجود آمده را به مشاور اطلاع دادند.

وی عنوان کرد: در پایان این دوره هدیه فرهنگی به ارزش 960 میلیون ریال به عنوان حسن ختام و در آستانه سال نو به شرکت کنندگان اهداء شد.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد