Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در سی و ششمین سالگرد هفته بسیج؛

بسیج برگ برنده و سرنوشت ساز ایران برای مقابله با دشمنان انقلاب است


بسیج مظهر نیروی کار آمد درونی و برگ برنده و سرنوشت ساز ملت ایران برای مقابله با دشمنان و تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی است.

به گزارش سرو ابرکوه، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، در آستانه فرارسیدن سی و ششمین سالگرد هفته بسیج، بیانه ای به شرح زیر صادر کرد.


متن کامل بیانیه بدین شرح است:


بسیج مظهر نیروی کار آمد درونی کشور و برگ برنده و سرنوشت ساز ملت ایران برای مقابله با دشمنان، چالش ها و تهدیدات فراروی انقلاب و میهن اسلامی است.


بسیج همبستگی و همپیمائی یک ملت برای رسیدن به آرمان های متعالی در پهنه جهانی، که در آن روح حماسه و ایثار برای رسیدن به زندگی همراه با رشد و بالندگی، در تمام عرصه های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی در پیش روی تمام انسان های آزادی خواه و عدالت طلب قرار می گیرد.


هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود. بسیج و فرهنگ و تفکر بسیجی رمز ماندگاری انقلاب و اقتدار ایران اسلامی و مهمترین عامل ناکامی و شکست جبهه استکبار جهانی، در مصاف با ایران قلمداد شده است.


ولایت مداری و ولایت پذیری بسیج و روحیه مصمم جهادی و انقلابی بسیجیان، در مقاطع مختلف تاریخ بویژه در 8 سال دفاع مقدس، تمامی معادلات و محاسبات بلوک سلطه و ضد انقلاب داخلی و خارجی را بر هم زده است.


بسیج فراتر از ساختارها و سازماندهی های متعارف یک تفکر عالمانه و ریشه دار در آموزه های دینی و انقلابی و دارای افق جهانی است. عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از مرزهای انقلاب و کشور اسلامی، هم اینک در رویکرد و رفتار مستضعفین سایر نقاط جهان تبلور یافته است.


آنان با الگو گرفتن از تفکر بسیج در ایران اسلامی برای رفع موانع و چالش های موجود، در راه دست یابی به استقلال و آزادی کشورشان در مقابل نظام سلطه و استکبار قد علم کرده اند.


در این حال با کارکردها و پیامدهای وجودی بسیج در سطوح ملی، منطقه ای و جهانی این نهاد مردمی را پیشتاز جریان سازی های دفاع از انقلاب، قرار داده است که با بصیرت در زمان شناسی، دشمن شناسی، موقعیت شناسی و حضور به هنگام و به اندازه در صحنه های نیاز کشور توانسته، فلسفه و نقش خود را در زمره ضروریات انقلاب تحکیم بخشد.


با توجه به اینکه بسیج از متن انقلاب و ملت ایران برخواسته و همواره؛ همراه و در کنار مردم بوده و می باشد و با برخورداری از ظرفیت ها، توانایی های بزرگ و شخصیت های نجیب، نخبه و برجسته در حوزه های مختلف توانسته از آزمون های سخت، صداقت و کار آمدی سربلند بیرون بیاید و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی شود.


در پایان با تجدید بیعت عاشورائی بسیج و بسیجیان با ولی فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را تبلور بیعت بسیجیان صبور، مقاوم و بصیر با حضرت امام روح اللّه و خیل عظیم شهدای بسیجی و نماد آمادگی همه جانبه این نهاد مقدس و مردمی برای قدرت نمائی در برابر دشمنان و نواختن سیلی بر صورت متعرضین احتمالی به میهن اسلامی تاکید می شود.


نوای تفکر دلنشین بسیجی که هم اینک در جغرافیای منطقه طنین انداز شده و راهبرد دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) را با شکست های زنجیره ای روبرو کرده، شاداب تر و با صلابت تر از گذشته، روح و جان ملت های انقلابی و حق طلب را نوازش داده و آنان را در میدان های ستیز با استکبار و قدرت های سلطه گر مصمم تر و عازم تر ساخته است.


والسلام
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه
هفته بسیج آبان 1394




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد