Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامي ابرکوه:

بقاء انقلاب در گرو حفظ ارزش های انقلاب و وحدت است


فرمانده انتظامي ابرکوه در دیدار با خانواده شهید ابراهیم فلاحزاده گفت: راز پيروزي انقلاب اسلامي و بقاء و دوام آن در نگهداري ارزش هاي انقلاب و وحدت كلمه است

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از پايگاه خبري پليس، به منظور تجليل و تکريم از خانواده معظم شهدا و ارج نهادن به فرهنگ غني ايثار و شهادت، سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه، با حضور در منزل پدر شهید ابراهیم فلاح زاده ياد و خاطره اين شهيد بزرگوار را گرامي داشتند.

صالحی، صبر و بردباري خانواده هاي معظم شهدا را پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و افزود: اين جايگاه، جايگاه ارزشمندي است که همه بايد قدر شناس آن باشيم.

وی، خون شهداء را ضامن استمرار امنيت دانست و تصريح کرد: راز پيروزي انقلاب اسلامي و بقاء و دوام آن در نگهداري ارزش هاي انقلاب و وحدت كلمه است و اين انقلاب به آساني بدست نيامده و با خون پاك ترين و رشيدترين فرزندان اين ملت تضمين شده؛ پس نبايد در پاسداري از آن غفلت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه با بيان اين که امنيت کشور مرهون خون پاک شهداست، خاطرنشان کرد: شهادت اوج ايثار، فدارکاري، گذشت و سعادتي در راه رسيدن به لقاء الله و پاداش هاي معنوي پروردگار است.

وی گفت: ما امروز امنيت موجود را حاصل زحمت و تلاش خانواده شهدا، اسراء، جانبازان و شهداي گرانقدري ميدانيم که خالصانه و با عزت در راه پايداري و جاودانگي اين مرز و بوم گرانترين هستي خويش را که همانا جانشان بوده هديه داده اند.

انتهای پیام / ک

 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد