Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه یزد:

به جای حرف برای دستیابی به تکنولوژی انرژی خورشیدی در یزد عمل کنید


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر استفاده از انرژی خورشیدی برای تولید برق در راستای اقتصاد مقاومتی در این استان تاکید کرد .

به گزارش سرو ابرکوه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر استفاده از انرژی خورشیدی برای تولید برق در راستای اقتصاد مقاومتی در این استان تاکید کرد .

به گزارش ایرنا آیت الله محمد رضا ناصری روز چهارشنبه در دیدار دیدار مدیران برق منطقه ای استان یزد گفت: بخاطر دارا بودن ظرفیت های لازم در استان یزد باید تمهیدات لازم برای ایجاد نیروگاه خورشیدی بصورت جدی مد نظر قرار گیرد .

 

وی اظهار داشت: باید بجای تعریف و تمجید از کشورهایی که در مصرف بهینه انرژی موفق عمل کرده اند برای دستیابی به این تکنولوژی به صورت عملی اقدام شود.

 

امام جمعه یزد در ادامه این دیدار ، تغییر در نوع طراحی و معماری ساختمانهای استان یزد را یکی از راه های جلوگیری از مصرف بی رویه برق عنوان کرد .

 

ناصری تاکید کرد: طراحی و معماری ساختمان ها و بخصوص ادارات دولتی باید به گونه ای باشد که نیاز کمتری به روشن کردن لامپ در روز داشته باشد.

 

وی ضمن بیان خاطراتی از حضرت امام (ره) و تقیدشان به مصرف درست انرژی و رفتار ایشان در این زمینه را برای همگان یک الگوی مناسب معرفی کرد.

 

استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد که بخاطر شرایط اقلیمی و آب و هوای و وجود نور خورشید برای بهره گیری از انرژی مزبور مساعد است.

انتهای پیام/ع




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد