Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

بهره مندی 175 خانوار نیازمند از خدمات مرکز نیکوکاری مصلای ابرکوه


در ماه مبارک رمضان تعداد 175 خانوار نیازمند از کمک های مردمی مرکز نیکوکاری مصلا بهره مند شدند.

به گزارش سرو ابرکوه، مردم متدین و خداجوی ابرکوه از گذشته تا حال در امور خیر مشارکت داشته و آن را تکلیفی الهی می دانند که بر عهده هر انسانی نهاده شده. بازار نیکوکاری در طول سال به همت خیرین رونق دارد؛ لاکن این بازار در ماه مبارک رمضان که ماه کرامت و مهربانی است داغ تر از همیشه می باشد و مردم برای گرفتن دست نیازمندان اشتیاق بیشتری دارند.

حمایت از فقرا، ایتام، نیازمندان و اطعام آنان برگرفته از مکتب اسلام و سیره ائمه اطهار(ع) می باشد؛ لذا مردم ابرکوه نیز در ماه رمضان به پیروی از شریعت اسلام به یاری مددجویان شتافته و در همین راستا کمک های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق مرکز نیکوکاری محله مصلای شهرستان به دست محرومان رساندند.

بخشی از این کمک ها که با هدف جلب مشارکت مردم و خیران برای حمایت از مستمندان صورت می گیرد عبارتند از: توزیع برنج به ارزش 40 میلیون ریال، توزیع شیرینی  به ارزش 10 میلیون ریال، افطار روزه داران تحت حمایت این مرکز از محله جهانستان تا مسکن مهر با هزینه 10 میلیون ریالی، تهیه بخشی از جهیزیه به ارزش 10 میلیون ریال برای سه خانواده و ...

شایان ذکر است تعداد 175 خانوار که تحت حمایت مرکز نیکوکاری مصلای شهرستان ابرکوه می باشند، در این ماه پربرکت از مهربانی و لطف خیرین بهره مند شدند.

انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد