Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


بوي تعفن فاضلاب، داد ساکنان شهر اردکان را در آورد +تصاوير


وقتی فریادهای شهروندان از بوی شدید تعفن فاضلاب در شهرک های فجر, قائم و 15 خرداد بی نتیجه می ماند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از اردکان گويا؛ مدتی است که در سه شهرک اردکان بوی بد تعفن و فاضلاب زندگی را برای شهرک نشینان غیر قابل تحمل کرده و تا بحال از طرف اداره های مربوطه هیچ اقدامی برای بهسازی سیستم فاضلاب و یا حتی جوابیه ای برای پاسخگویی به ساکنین این منطقه داده نشده است.

بوی تعفن و فاضلاب به حدی است که ساکنین این شهرک ها برای نفس کشیدن مجبورند به بیرون از خانه ها و شهرک پناه برده و در این گرمای طاقت فرسا به علت شدت بو حتی به خود اجازه روشن کردن کولر را هم نمی دهند.

این در حالی است که در اقدامی دور از باور مسئولین اردکان به شهر همجوار اجازه ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهری در شهر اردکان را داده اند و در پاسخ به اعتراضات مردم به جمله «این تصفیه خانه  کاملا مکانیزه است» اکتفا کرده اند.

حال با وخامت اوضاع هوای تنفسی در این سه شهرک اردکان و مختل شدن زندگی تعداد زیادی از همشهریان منتظریم تا عکس العمل مسئولین و همچنین اقدامات لازم را برای حل مشکل این شهرک ببینیم.

ساکنین این شهرک در اقدامی اعتراضی به تجمع روبروی پارک زیتون که روزی محل بازی کودکان این شهرک بوده و حال به محلی متروکه تبدیل شده است پرداخته و با پلاکاردهایی اعتراض خود را به این وضعیت نشان داده اند.

انتهای پیام/



Loading the player...



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد