Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فعال سیاسی یزدی:

بی اعتباری کارنامه اصلاحات در انتخابات هیأت رئیسه مجلس دهم تجلی یافت


دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان یزد گفت: عدم انتخاب عارف و مطهری به عنوان رئیس مجلس و علاوه بر آن کسب 11 رأی توسط کواکبیان با آن همه تبلیغات و رجزخوانی ها، توخالی بودن ادعاها و بی اعتباری کارنامه اصلاحات را به خوبی نمایان کرد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزد رسا، دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان یزد در خصوص ترکیب هیأت رئیسه مجلس دهم گفت: متأسفانه برخی جبهه ها با تجزیه و تحلیلی نا درست از وضعیت سیاسی مجلس پیروزی خود را از قبل جشن گرفته و رجز خوانی ها را شروع کرده بودند که نتیجه انتخابات هیأت رئیسه ضعف داعیان رهبری جریانی خاص در کشور را در درک محیط و ارائه تحلیلی مناسب که البته کار دشواری هم نبود، نشان داد.

محمد حسین صداقت اظهار داشت: آراء لاریجانی در انتخابات هیأت رئیسه مجلس دهم نسبت به دوره قبل تفاوت چندانی نداشته است که نشان از ثبات نسبی آرایش مجلس در مقایسه با دوره گذشته داشته و نمایندگانی از دل مردم به مجلس آمده اند، نه نمایندگان جناحی خاص،این انتخابات سمت و سوی مجلس جدید را مشخص کرده و نشان داد تصور غلبه بر مجلس دهم، قبضه کردن آن و تکرار مجلس ششم، توهمی بیش نبود.

وی افزود: عدم انتخاب عارف و مطهری به عنوان رئیس مجلس و علاوه بر آن کسب 11 رأی توسط کواکبیان با آن همه تبلیغات و رجزخوانی ها، توخالی بودن ادعاها و بی اعتباری کارنامه اصلاحات را به خوبی نمایان کرد که البته این شکست ها و ناتوانی ها در تاریخ ماندگار خواهد بود.

صداقت تصریح کرد: رأی نمایندگان مردم بیانگر این مطلب شد که مردم به کسانی رأی داده اند که خواهان تنش نبوده و از کسانی که خواهان حمایت از فتنه گران و به آشوب کشیدن جو کشور بعد از رفع حصر هستند حمایت نخواهند کرد؛ مردم آرامش درونی و پیروی از سخنان رهبر انقلاب را مطالبه کرده اند و نمایندگان آن ها هم به جای رفتن به سمت مستکباران و سازش با روباهان زمانه چون آمریکا و انگلیس، همین را دنبال می کنند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین یزد گفت:سران اصلاحات با ادعای فراوان وارد عرضه شده اند و بار ها و بار ها پیروزی های آینده خود را جشن گرفته اند و اکنون که پوچی طرح ها و ادعاهایشان آن چنان فراگیر شده است که حتی اقرار رسانه های خودشان را نیز بر انگیخته است ضربه بزرگی را با دست خود به پیکره اصلاحات و نیز اعتبار سران خود وارد کرده وبه تبع آن ظرفیت گسترده ای از اعتماد و حمایت حامیان خود را از دست داده اند.

وی در آخر افزود: بسیار روشن است که مجلس دهم مجلسی متفاوت از تصورات اشتباه خواهد بود و در مسیر فرامین رهبری از جمله تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/ د




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد