Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش مهردشت:

تاز مانی که ایران زیر سایه قرآن و گوش به فرمان رهبر است، نفوذ امکان پذیر نیست/ زائران پیاده کربلا از حمله داعشی ها نترسند


امام جمعه بخش مهردشت: تا زمانی که این امت در خط اسلام، قرآن، اهل بیت و گوش به فرمان رهبر انقلاب است، فکر نفوذ به کشور و آرزوی تغییر این نظام را باید به گور برد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رؤسای دانشگاه‌ها، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با ترساندن کار خود را پیش ببرد. اگر مردم  از تحریم، حمله اقتصادی، تهاجم و تجهیزات نظامی آنها نترسند، صد البته قهرمان میدان ها هستند.


حجت الاسلام علیزاده افزود: الگوی ما رهبر و امامی است که وقتی همسر، فرزندان و خواهرشان در اسارت دشمن درآمدند، دشمن را مستأصل کرده و از هیچ ‌چیز نترسیدند. این نترسی ها، دشمن را شکست داد و آنها را پیروز کرد.


تاز مانی که ایران زیر سایه قرآن، اهل بیت و گوش به فرمان رهبر است، آرزوی نفوذ را باید به گور برد
امام جمعه بخش بهمن عنوان کرد: امروز دشمن دنبال این است که ملت ما، خصوصا جوانان را از اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) جدا کند و برای این کار چه هزینه ها و چه برنامه هایی که طراحی نکرده است.


وی تاکید کرد: اما بدانند امروز، رهبر عزیز ما کسی است که وقتی حرف میزند لرزه بر اندام دشمن می افتد. تا زمانی که این امت در خط اسلام، قرآن، اهل بیت عصمت و طهارت و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است، فکر نفوذ به کشور و آرزوی تغییر این نظام را انشااله با خود به گور خواهد برد.


زائران پیاده کربلا از حمله داعشی ها نترسند/ در زیارت امام حسین(ع) به خانواده ها و بدهی مردم دقت کنید
علیزاده تصریح کرد: عزیزانی که قصد زیارت حرم امام حسین (ع) را دارند، بسیار هوشیار باشند و توطئه های دشمن را خاموش کنند. کار دشمنان تنها حمله داعشی ها و تروریست ها به زائران اربعین نیست، بلکه آنها دنبال این هستند که دعوای داخلی راه انداخته و بین شیعیان اختلاف بیاندازند.


وی در پایان خطاب به کسانی که قصدر زیارت امام حسین (ع) در اربعین را دارند، متذکر شد: شما عزیزان که سرپرست و نان آور خانوده ها هستید، باید برای این سفر برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را داشته باشید و چنانچه به مدت 10 الی 20 روز از خانواده های دور می شوید، آنها بلاتکلیف و سرگردان نباشند. همچنین به حقوق و بدهی های مردم دقت کنید.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد