Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف زنده کردن یاد شهید مفقودالاثر انجام شد؛

تجدید میثاق اعضای حلقه صالحین شهید پورنجفی با آر مان های این شهید


اعضای حلقه صالحین شهید سید علی محمد پورنجفی ابرکوه با حضور بر مزار این شهید و اهدای گل با آرمان هایش تجدید میثاق نمودند.

به گزارش سروابرکوه، اعضای حلقه صالحین شهید مفقودالاثر سید علی محمد پورنجفی، با حضور در مزار این شهید والامقام و در حضور اعضاء خانواده این شهید، با آرمان های شهدای 8 سال دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند.

در این مراسم ابتدا زندگینامه این شهید مفقودالاثر قرائت شد. در ادامه با شستشوی قبر مطهر این شهید با گلاب و اهدای گل، در محل روضه الشهدای شهرستان، حاضرین از بیانات عظیمه عزیزی یکی از بستکان این شهید بهره مند شدند.

گفتنی است شهيد مفقودالاثر سيد علي محمد پور نجفي، دربيستمين روز از شهريورماه سال 1340 در شهر ابرکوه متولد شد. وی قبل از انقلاب با حضور در سردادن شعارهایی بر پشت بام، فعالیتی چشمگیر داشت و بعد از انقلاب، باز به فعاليت هايش ادامه داد و در زمان های بحرانی با تشکیل هسته های مقاومت در ایجاد امنیت شهر کوشش می کرد.

سيدعلي محمد هرگز همراهان و دوستان خود را از توصيه هاي فكري و اعتقادي بي بهره نمي‌گذاشت. براي اداي خدمت سربازي در سن 19 سالگي، به عضويت در ارتش(لشکر 16 قزوين) در آمد و سرانجام در هجدهمین روز از دی ماه سال 59 در منطقه عملیاتی کرخه نور به فیض شهادت نائل آمد، ولی بدن مطهرش همچون مادرش بی نام و نشان مانده است.




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد