Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در سال جاری صورت گرفت

تخصیص 7 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در ۱۲ طرح عمرانی روستاهای مرکزی ابرکوه


بخشدار بخش مرکزی ابرکوه گفت : امسال 7 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار جهت ۱۲طرح عمرانی روستاهای بخش مرکزی شهرستان، هزینه شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ محمد جواد بخشدار مرکزی ابرکوه در حاشیه بازدید از روند پیشرفت اجرای طرح های عمرانی بخش مرکزی ابرکوه در گفتگو با خبرنگار ۱۵ دی اظهار کرد : 14 میلیارد و500 میلیون ریال برای توسعه، عمران و آبادانی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان از سال گذشته تاکنون از منابع مختلف مالی و اعتباری هزینه شده است.

آقایی افزود : از این مبلغ هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن امسال در قالب ۱۲طرح عمرانی شامل زیرسازی معابر، سنگ و جدول، ساماندهی ورودی روستاها و ساخت بوستان ها هزینه شد.

وی بیان کرد : سال گذشته با هفت میلیارد ریال بودجه ۶۰ هزار متر مربع از معابر مناطق روستایی بخش مرکزی زیرسازی و آسفالت شده است.

آقایی با بیان اینکه آسفالت معابر عمومی در ۱۴ روستای دهستان های فراغه و تیرجرد و بر اساس طرح هادی مصوب روستاها انجام شد، اظهار کرد: این طرح با مشارکت دهیاری ها و شورای اسلامی روستا و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام گرفته است.

وی ادامه داد : عملیات آسفالت معابر روستاهای صادق آباد، خسرو آباد، جلال آباد، رحیم آباد و «کلپه» نیز از محل اعتبار دهیاری ها در حال پیگیری است که تا پایان امسال شاهد ساماندهی و آسفالت بخش عظیمی از معابر روستاها خواهیم بود.

بخشدار مرکزی ابرکوه به پیگیری های بنیاد مسکن اشاره کرد و یادآور شد: امسال بیش از ۱۰۰تن قیر رایگان ، برای آسفالت روستاها تامین شده است.

بخش مرکزی ابرکوه ۱۹ روستا و بیش از ۱۰ هزارنفر جمعیت دارد و شغل اکثر ساکنان آن کشاورزی و دامداری است.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد