Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه خبر داد

تخصیص اعتبار ۶میلیارد ریالی جهت تکمیل طرح ورزشی روستای ده‌عرب ابرکوه


رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه، از اختصاص 6 میلیارد ریال بودجه برای تکمیل سالن چندمنظوره ورزشی روستای ده عرب بخش مرکزی ابرکوه، خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، رضا خاموشی همزمان هفته تربیت‌بدنی و ورزش در گفت‌وگو با خبرنگار ۱۵ دی، پیشرفت فیزیکی این طرح ورزشی را با هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا،۷۰ درصد ذکر کرد.

وی افزود: به مناسبت هفته ورزش و جوانان بیش از ۵۰ برنامه ورزشی در این شهرستان اجرا و بخشی هم در حال اجراست.

این مسئول بابیان اینکه جذب ورزشکاران به اماکن ورزشی در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به سال قبل ۷۳ درصد رشد دارد، ادامه داد: در این مدت سه زمین چمن مصنوعی و پنج‌خانه ورزش روستایی مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

خاموشی با اشاره به توسعه ورزش در روستاها در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۷، گفت: سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای فراغه ، مریم‌آباد و اسدآباد با سه هزار مترمربع وسعت و پنج‌خانه ورزش روستایی در بخش مرکزی و بهمن افتتاح شد.

وی بابیان اینکه برای بهره‌برداری از زمین‌های چمن افزون بر چهار میلیارد ریال هزینه شد، افزود: در ساخت این پروژه ورزشی بخشداری‌ها ، دهیاری‌ها و شورای اسلامی همکاری داشتند.

این مسئول همچنین با اشاره به گسترش ورزش و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی ، ادامه داد: پنج‌خانه ورزش روستایی در بخش بهمن و مرکزی ابرکوه با هزینه‌ای افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

ابرکوه سه زمین چمن مصنوعی و یک زمین چمن طبیعی ، ۴۰ هیات ورزشی و سه هزار و ۲۷ ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد