Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

طی پیام‌های جداگانه صورت گرفت

تشکر و قدردانی مردم ابرکوه و مهردشت از دادستان و عوامل طرح مبارزه با ربا


در پی اجرای موفقیت‌آمیز طرح مبارزه با ربا و جلب رضایت جامعه قدرشناس ابرکوه، مردم ابرکوه و مهردشت با ارسال پیام از زحمات عوامل این طرح، تشکر کردند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ با اجرای طرح مبارزه با ربا و رباخواری توسط دادگستری و اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، بسیاری از مشکلات و معضلات ناشی از این امر ناپسندانه ربا که جنگ با خدا است، در شهرستان رفع شده و شادی را به دل خانواده‌های متضرر بازگرداند.

در همین راستا برخی مردم قدرشناس ابرکوه، بخش بهمن و شهر مهردشت طی پیام‌های جداگانه مراتب قدردانی و تشکر خود را از عوامل دست‌اندرکار و محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، ابراز کردند.

متن پیام اهالی مهردشت و بخش بهمن بدین شرح است؛

بسمه‌تعالی

در روزگاری که مردم گله‌مندند:
از برخی مسئولین به علت کم‌کاری و بعضاً سهل‌انگاری در انجام وظایف، از بی‌عدالتی، گرانی، رانت‌خواری، پارتی‌بازی، دروغ، بی‌بندوباری، جناح‌بازی، فساد و... شاهد آن هستیم که فردی انقلابی، آگاه، مدیر و مدبر، دلسوز، دلیر و مردمی، با عنوان دادستان مردم سکان دادخواهی از ظالم را به دست می‌گیرد.

مدت‌ها است مردم در میان خود مسئولین دلسوز و انقلابی را لمس نمی‌کنند. اما برخورد ماه‌های اخیر دادستان محترم با احتکار، گران‌فروشی، کم‌فروشی، ربا، مبارزه با اراذل‌واوباش و... مردم را بسیار امیدوار کرده است.

رهبر معظم انقلاب فرمودند:
(روح مبارزه و ایستادگی در مقابل دشمن، وقتی به‌طور کامل و سالم در شما قشر جوان باقی می‌ماند که تقوا، بازگشت به خدا و جهاد اکبر در وجود و زندگی‌تان بگنجد. اگر ما به جوانان توصیه می‌کنیم که طهارت، تقوا، استغفار، اجتناب از گناه، رو آوردن به خدا و توجه به معنویات را سرلوحه کارها قرار دهند، به این دلیل است که علاوه بر همراه داشتن سعادت شخصی شما، کشور شما هم به جوانانی نیازمند است که بتوانند حقایق را درک کنند، در میدان‌ها بایستند، توطئه‌ دشمن را بشناسند و با آن مقابله کنند. دانشگاه، حوزه‌ علمیه و محیط علمی و تحصیلی جای این ایستادگی، مقاومت، هوشیاری و مبارزه است. این، انتظار از نسل جوان است).

کاش دیگر مسئولین هم بدانند و بفهمند که صندلی‌هایی که بر آن تکیه داده‌اند، به همت چه کسانی برایشان فراهم‌شده است.

لذا بر خود واجب دانستیم، ضمن ادای احترام، تقدیر و تشکر از دادستان محترم شهرستان در برخورد قاطع با مفسدان، از خداوند منان آرزوی توفیق بیش‌ازپیش را برای ایشان آرزو کنیم.
جمعی از مردم مهردشت و بخش بهمن

متن پیام اهالی ابرکوه بدین شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
سلام و عرض ادب و احترام
اگر دست از رباخواری نکشید، بدانید که با خدا و رسول او به جنگ برخاسته‌اید و اگر توبه کنید، اصل سرمایه از آن شماست. در این صورت نه ستم کرده‌اید و نه ستم شده‌اید. (سوره مبارک بقره / آیه ۲۷۶)
بگفتا که این لطف ربّ من است                        
که بر این‌چنین کار بردیم دست

اشتغال به کار عدالت و نابودی منکرات از جامعه بشری، بندگی خالصانه حضرت حق می‌طلبد و زهی بندگی که از زبان بگذرد و به دست آید، گوشه‌ای از جمال مذکور را بر جامعه  نقش کند و رشد و نمو نماید و چشم‌ها و  گوش‌ها را از فراموشی به یاد خداوند آورد. 

بدین‌وسیله از  تلاش  قاطع و مقتدرانه مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی که مورد مذمّت و نکوهش پروردگار عالی‌مان و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است و نمونه بارز عزم و اراده دادگستری و قضات و دادستان جوان، مخلص، شجاع و مقتدر و دستگاه اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کارگروه متعهد و متخصص شهرستان ابرکوه، برای زدودن مفاسد اقتصادی و اجتماعی است که رضایت ذات باری‌تعالی را فراهم می‌سازد، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

با  امید به اینکه با  اتّکال به عنایات خاصه حضرت حق‌تعالی، در جهت ارتقا و اعتلای قوانین انسان‌ساز دین مبین اسلام و مبارزه با سایر نواهی و منکرات ثابت‌قدم و پرتوان باشید.

زنده و عاقبت بخیر باشید
برخی مردم ابرکوه

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد