Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در وصیت نامه شهید حیدری عنوان شد

تنها راه نجات از شر شیطان، سازش نداشتن با کفر است


در یادواره شهدای مدوئیه ضمن بازخوانی وصیت نامه شهدای این روستا؛ بخشی از وصیت نامه دانشجوی شهید حیدری، قرائت شد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از بسیج، به همت حوزه شهدای محراب وپایگاه شهیدان حیدری مدوئیه وعزیزآباد یادواره شهدای مدوئیه وبا سخنرانی حجت الاسلام خدادادی در تکیه این روستا برگزار شد.

در این مراسم ابتدا هئیت زنجیر زنی و سینه زنی این روستا با صدای دلنشین مداح اهل بیت "بهزاد حیدری" عزداری کرده و سپس فرمانده حوزه شهدای محراب علی جهانی، ضمن خیر مقدم خدمت عزاداران وتسلیت به مناسبت شهادت سید الشهدا(ع) ویاد وخاطره ی شهیدان هشت سال دفاع مقدس و یاد وخاطره ی 9شهید روستای مدوئیه را گرامی داشت.

در ادامه حجت اسلام والمسلمین سعید خدادادی در باره ی قیام امام حسین (ع) و امر به معروف و نهی از منکرو با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) که فرموده اند: هدف قیام من امربه معروف و نهی از منکر واصلاح دین امت وجدم رسول الله است، گفت: در اکثر وصیت نامه شهدا بر ضرورت پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر سفارش شده است.

خدادادی با بیان اینکه حجاب تیر جانسوزی به چشم دشمن است افزود: حجاب محدودیت است نه برای زن بلکه برای مرد.

در پایان گوشه ای از وصیت نامه شهید عبدالرحمن حیدری مدوئیه خوانده شد: تنها چیزی که میتواند ما را از شر شیطان و جنایتکاران زمان نجات دهد، امامت و رهبریت در خط اسلام و روحانیت که هیچ وقت سرسازش با غیر اسلام نداشتند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد