Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده سابق بزرگترین حوزه انتخابیه کشور:

تنوری که روحانی روشن کرد برای مردم نانی نداشته است


نماینده سابق بزرگترین حوزه انتخابیه کشورگفت: تنوری که رئیس جمهور روشن کرده تاکنون نانی برای مردم نداشته است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از بافق خبر؛ نماینده سابق بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در خصوص انتخابات آمریکا وآینده برجام گفت: ترامپ قطعا با برجام برخورد کرده و ایران را به چالش می کشد چون تحریم ها را موثرمی داند. ترامپ اگر برجام را پاره هم نکند در مسیر اجرای  آن سنگ اندازی خواهد کرد.

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در ادامه افزود: تضاد بین امریکا و اروپا جدی است و درآینده اتفاق خواهد افتاد واروپایی ها چه بگویند و چه نگویند شدیدا تحت تاثیرآمریکاهستند و آنهاهم کارشکنی خواهند کرد که نمونه آن لایحه منع فروش هواپیما که در کنگره و مجلس  درحال مانور دادن هستند و قطعا به تعهداتشان نسبت به ایران طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند عمل نخواهند کرد واین تنوری که آقای رئیس جمهور روشن کرده است نه نانی  برای خود و نه برای ایران دارد.

نماینده سابق بزرگترین حوزه انتخابیه کشوردر خصوص رویکرد دولت جدید آمریکا درخصوص ایران اظهارداشت: آمریکا خوی استکباری دارد و فرهنگ آنها این جور شکل گرفته است اگر درداخل این کشورچالشی برای دولت ایجاد نشود قطعا با ایران درآینده مشکل جدی خواهند داشت و با توجه به اینکه در داخل امریکاحرکت هایی شکل گرفته وباعث ایجاد شکاف های داخلی شده  اگر ادامه پیدا کند به نفع ایران است.

دخیل عباس زارع زاده در پایان گفت: با حرکت هایی که در داخل آمریکا صورت گرفته این کشور فشارهای نظامی وحمایت های تروریستی ازتروریست های منطقه خصوصا داعش را کاهش خواهد داد به همین خاطر کشورهای عربی مثل عربستان سعودی، قطر و مزدوران آمریکایی وابسته به جریان دموکرات عصبانی هستند که یکی ازدلایل آن هم حمایت نکردن آمریکا از آنها می باشد.

انتهای پیام:ع/ع

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد