Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در کمیته دهه فجر ابرکوه مطرح شد

توزیع سبد غذایی و پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد ابرکوه در دهه فجر


اعضاء کمیته دهه فجر در ابرکوه، برنامه های پیشنهادی خود را برای اجرا در ایام دهه فجر اعلام کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با فرارسیدن ماه بهمن که یادآور خاطرات زیبا است، جلسه کمیته برنامه های ایام الله دهه فجر با حضور اعضاء در محل اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

سید جلال حسینی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه اظهار کرد: دهه فجر سرآغاز طلوع ارزش هاي اسلامي و نقطه عطف تاریخ ملت ايران است که باید تا ابد جاودانه بماند. دهه فجر انقلاب، آئينه اي است كه خورشيد اسلام در آن درخشيد و برنامه های اين دهه فجر بايد با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود.

وی ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت های این نهاد، گفت: بیش از 1550 خانوار در بخش مرکزی و بهمن ساکن هستند که 1034 خانوار آن و تعداد 1555 نفر مددجو تحت پوشش کمیته امداد ابرکوه قرار دارند.

حسینی با تاکید بر تلاش برای هرچه بهتر برگزارکردن برنامه های ایام الله دهه فجر، افزود: افتتاح هفت واحد مسکونی و کلنگ زنی 10 واحد دیگر جهت مددجویان تحت پوشش، برگزاری جشن پیروزی انقلاب و پایگاه های جذب حامی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، اهداء جهیزیه به 38 نوعروس تحت حمایت، پرداخت مستمری 1034 خانوار و حق بیمه تامین اجتماعی 68 نفر زنان سرپرست خانواده، توزیع سبد غذایی به مددجویان و 250 خانوار تحت حمایت، سرکشی از مددجویان، بیماران صعب العلاج و سالمندان، برگزاری کلاس های آموزشی، حضور مددجویان در راهپیمایی از اهم برنامه های کمیته امداد ابرکوه در این دهه است.

محمود فلاح زاده از اداره بهزیستی شهرستان، نواخته شدن زنگ انقلاب، افتتاح مرکز توانبخشی فردای روشن، همچنین افتتاح 2 مهدکودک در مرکز شهر و در بخش بهمن را از مهمترین برنامه های این اداره در دهه فجر اعلام کرد.

فاطمه شرافت نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه در این جلسه گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین دیدار از خانواده های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در ایام دهه فجر، یکی از برنامه های این نهاد است.

نمایندگان صندوق قرض الحسنه مهدی موعود، غدیر و مرکز نیکوکاری مصلا نیز، اعطاء تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و خانواده های تحت پوشش را در اولویت برنامه های ایام مبارک دهه فجر برشمردند.

گفتنی است هر یک از اعضاء ستاد برنامه های پیشنهادی خود را در دهه مبارک فجر ارائه و آمادگی خود را جهت همکاری در دیگر برنامه ها اعلام کردند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد