Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در راستای طرح نور باران انجام شد

توزیع یک هزار جلد قرآن در جلسات قرآنی ابرکوه


کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: در نتیجه مشارکت مردم در طرح نور باران، حدود هزار جلد قرآن کریم در جلسات قرآنی شهرستان توزیع شد.

به گزارش سرو ابرکوه، یکی از اقدامات انجام شده اداره تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان، توزیع قرآن کریم در بین جلسات قرآنی شهرستان می باشد.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه در این رابطه اظهار کرد: تا کنون تعداد یکصد و 14 جلسه قرآنی که به صورت مستمر (در طول سال) فعالیت دارند در سطح شهرستان شناسایی شده است که تجهیز، برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد آنها در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی قرار دارد.

غلامرضا زارع خاطرنشان کرد: در همین راستا اداره تبلیغات اسلامی اقدام به توزیع حدود یک هزار جلد قرآن کریم در بین 57 جلسه قرآنی نموده که این آمار تا پایان امسال به 1500 جلد خواهد رسید.

زارع تصریح کرد: قرآن های توزیع شده در جلسات مذکور حاصل مشارکت مردمی خیّرین در طرح نور باران می باشد؛ بدین صورت که خیّرین در ازای هر جلد قرآن مبلغ 70 هزار ریال به حساب سازمان دارالقرآن کشور واریز نموده و سازمان نیز قرآن های خریداری شده توسط آنان را جهت توزیع در جلسات قرآنی به اداره تبلیغات اسلامی ارسال می کند.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با همت افراد خیّر، به زودی شاهد تحولی عظیم در بخش فرهنگ قرآنی جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد