Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره ثبت احوال تفت خبر داد

ثبت 189 ازدواج و 23 طلاق در شهرستان تفت


رئیس اداره ثبت احوال شهرستان تفت گفت: تعداد تولد ثبت شده سال 96 در شهرستان تفت 151 نفر است که ترکیب جنسیتی آن ها، 78 مورد دختر و 73 مورد مرد هستند.

به گزارش سرو ابرکوه، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، از صدور بیش 10 هزار کارت ملی هوشمند از ابتدای آغاز این طرح در شهرستان تفت خبرداد.

محمد رسول احمدی افزود: کارت ملی تنها به عنوان کارت شناسایی نیست بلکه با تامین زیرساخت ها با این کارت خدمات بانکی، سلامت، انتخابات و غیره انجام خواهد شد.

وی همچنین صدور حدود 20 هزار جلد از شناسنامه های جدید در شهرستان تفت خبر داد و گفت: کسانی که هنوز برای دریافت شناسنامه جدید و کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند به این اداره مراجعه کنند.

احمدی همچنین در مورد تعداد ازدواج ثبت شده در شهرستان تفت گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 189 مورد ازدواج و 23 مورد طلاق در شهرستان تفت ثبت شده است

رئیس اداره ثبت احوال  تفت، میزان فوت ها از ابتدای سالجاری تاکنون را 399 مورد بیان کرد و اذعان داشت: از 399 مورد فوتی، 197 نفر مرد و 202 نفر زن بوده اند

وی ادامه داد: تعداد تولد ثبت شده سال 96 در شهرستان تفت 151 نفر است که ترکیب جنسیتی آن ها، 78 مورد دختر و 73 مورد مرد هستند.

این مقام مسئول در رابطه بیشترین اسامی نامگذاری شده نیز اظهار داشت: اسامی ابوالفضل، امیر علی، امیرعباس، حسین و علی در بین پسران و اسامی فاطمه زینب، ریحانه، نازنین زهرا و زهرا بیشترین اسم های انتخاب شده در بین پسران و دختران بوده اند.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد