Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

ثبت نام فله ای مجلسین خبرگان و شورای اسلامی نشان از فتنه ای بزرگ دارد/ ریشه تشکیل شورای رهبری، در فتنه 88 است


امام جمعه بخش بهمن گفت: آمار بالای ثبت نام مجلس شورای اسلامی و خبرگان نشان می دهد که فتنه ای بزرگ تر از سال 88 ، با هدف سلب فرصت از شورای نگهبان و هجوم تبلیغاتی از رد صلاحیت گسترده علیه نظام، در راه است.

به گزارش سرو ابرکوه، نشست بصیرتی مردم بخش بهمن به مناسبت سالروز حماسه 9 دی، با حضور حجت الاسلام علیزاده امام جمعه این بخش،برگزار شد.


حجت الاسلام رضا علیزاده ضمن اشاره به فتنه سال 88 اظهار کرد: کسانی ادعا می کنند که فتنه 88 یک اتفاق بوده و باید با مسببین آن با رأفت اسلامی برخورد کرد. اما این فرضیه ای غلط است، زیرا اگر تنها یک اتفاق ساده بود، 8 ماه به درازا نمی کشید و موجب خوشحالی معاندین و مخالفین نظام نمی شد.


علیزاده تصریح کرد: فتنه 88 در کنار تمام آسیب ها و خسارت هایی که به دنبال داشت، برکاتی هم به دنبال داشت چرا که مقام معظم رهبری در سخنرانی های خود دست های پشت پرده فتنه را برای مردم رو کردند و در 9 دی نقاب از چهره فتنه گران برداشته شد.


وی افزود: تعداد قابل توجهي از سران فتنه را روحانيوني تشكيل مي دادند كه سابقه اي در انقلاب داشته و بعضي نیز به بيت حضرت امام خميني (ره) منتسب بودند. طبعاً تميز قائل شدن ميان سابقه و وضع فعلي اين ها براي متدينين تا حدي دشوار بود.تا اینکه در روز عاشورا سران فتنه هواداران خود را به تجمع دعوت کردند و حتی یکی از آنان، اهانت کنندگان به ساحت مقدس امام حسین(ع) را «مردم خدا جو» لقب داد.


امام جمعه بخش بهمن با اشاره به چندین آیه از قرآن، گفت: ایجاد تفرقه و شکاف میان مردم، ایجاد غبار بر حقایق و واقعیت ها به طوری که حتی خواص جامعه دچار تردید شوند، ظلم و فساد، نادیده گرفتن حقوق مردم و استفاده ازآنها به عنوان پل برای نیل اهداف و منافع سیاسی، تهمت و افترا بستن به مردم، نظام و انقلاب با بهانه تقلب در انتخابات و در نهایت، ایجاد بدبینی و بی اعتمادی در میان جامعه از جمله شاخصه های فتنه گران است که خداوند در قرآن نیز به آنها اشاره کرده است.


حجت الاسلام علیزاده ضمن اشاره به ثبت نام فله ای مجلسین خبرگان و شورای اسلامی تأکید کرد: این آمار نشان می دهد که فتنه ای بزرگ تر از سال 88 در راه است که هدف آن سلب فرصت لازم شورای نگهبان برای احراز صلاحیت ها و همچنین هجوم تبلیغاتی از رد صلاحیت گسترده علیه نظام است.


علیزاده یادآور شد: بعضی ها به دنبال توطئه های داخلی و خارجی، قصد تشکیل شورای رهبری، نظارت بر رهبر و تعیین جانشین را دارند که ریشه در انحرافات و فتنه های سال ۸۸ دارد؛ اما قطعا شورای نگهبان با عزم راسخ، کسانی که کمترین ارتباط با فتنه داشته یا دارند را تأیید نخواهد کرد.


وی با اشاره به جریان اخیر مذاکرات و اقدامات خصمانه آمریکا در برابر ایران، اضافه کرد: فتنه دیگر«نفوذ» است. عده ای با استخدام افراد رسمی و غیر رسمی به دنبال نفوذ به درون نظام هستند. رسمی به این صورت که به کسی پول می دهند تا در سیستم نفوذ کنند و غیر رسمی یعنی از نقاط ضعف روحی و اخلاقی عده ای استفاده می کنند تا در زمان لازم از انها استفاد کنند.

گفتنی است همچنین نشست بصیرتی 9 دی در آستان مقدس امامزاده دختر موسی بن جعفر علیهااسلام روستای اسفندآباد، با حضور حجت الاسلام خانی برگزار شد.  

   
انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد