Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی و زهرا(علیهم السلام)؛

جشن های باشکوه ازدواج در مناطق مختلف ابرکوه برگزار می شود + جزئیات مراسم


همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی و زهرا علهیم السلام جشن های باشکوه در ابرکوه برگزار می شود.

به گزارش سرو ابرکوه؛ محمدرضا اکرمی کارشناس امور فرهنگی و تشکل های سازمان تبلیغات اسلامی ابرکوه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به همین مناسبت برنامه جشن ها به شرح زیر اعلام می شود:

اولین مراسم جشن ازدواج در مسجد حضرت ولی عصر(عج) اسفندآباد، بعد از نماز مغرب و عشاء؛ همراه با سخنرانی و مولودخوانی در تاریخ 12 شهریورماه 95 برگزار می شود.

دومین مراسم، جشن باشکوه در مسجد جامع محله اردی مهردشت، با سخنرانی حجت الاسلام محمدی بن چناری و مولودخوانی مداحان اهل بیت(ع) برگزار می شود. زمان این مراسم: 13 شهریورماه 95، بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با اهداء جوایز به زوج های جوان و نورافشانی است.

سومین مراسم، جشن روز ازدواج در تاریخ شنبه 13 شهریور، ساعت 18 ویژه بانوان روستاهای شرق شهرستان ابرکوه در کتابخانه شهید ذبیح الله شفیعی، در روستای رئیس آباد برگزار می شود. گفتنی است در این مراسم بانوان نوعروس نیز حضور دارند.

چهارمین مراسم باشکوه، توسط هیات زینبیون و ویژه بانوان ابرکوهی در تاریخ 14 شهریورماه ساعت 17 عصر در امامزاده احمد(ع) همراه با اهداء جوایز، مولودخوانی و مسابقه می باشد؛ لازم به ذکر است، سخنران این مراسم حجت الاسلام دشت آبادی است.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد