Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فردا 9 مهر؛

جشنواره طنز «قند شکن» یزد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد


آئین اختتامیه نخستین جشنواره استانی طنز مکتوب «قند شکن» جمعه (نهم مهرماه) از ساعت 19با حضور ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری و جمعی از طنزپردازان مطرح کشور و استان در سالن هلال احمر قاسم آباد یزد برگزار می‌شود.

به گزارش سرو ابرکوه، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: در این رویداد ادبی 80 شاعر و طنزنویس استان با 157 اثر در دو بخش «شعر» و «نثر» شرکت کرده‌اند که 76 اثر از 35 شاعر در بخش شعر کلاسیک، نیمایی و آزاد و در بخش نثر هم 81 متن از 45 نویسنده در قالب‌های داستان کوتاه، داستانک و کاریکلماتور مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته است.
ناصر فیض، امید مهدی نژاد و دکتر عباس احمدی سه طنزپرداز برجسته کشور داوری آثار را بر عهده داشتند.
این جشنواره با رویکرد نوآوری، خلاقیت، ترویج طنز عفیف و پرهیز از سطحی‌نگری در عرصه طنز مکتوب و با هدف کشف، پرورش و حمایت از استعدادهای جوان عرصه طنز استان، تولید طنز فاخر و اخلاقی، ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه و ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی با زبان طنز و شوخ‌ طبعی برگزار می‌شود.
«فضای مجازی» (مزایا و معایب، فرصت‌ها و تهدیدها، تأثیرات فردی و اجتماعی فضای مجازی و ...) ، «گویش محلی» و «آزاد» موضوعات این جشنواره است.
در مراسم اختتامیه جشنواره با اهدای جوایز نقدی، تندیس و لوح تقدیر از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.
این جشنواره با همکاری حوزه هنری استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، صدا و سیمای مرکز یزد و جمعیت هلال احمر استان برگزار می‌شود.
آئین اختتامیه نخستین جشنواره استانی طنز مکتوب «قند شکن» جمعه 9 مهرماه از ساعت 19با حضور طنزپردازان برجسته کشور، مسئولان، هنرمندان، اهالی فرهنگ و ادب و علاقه‌مندان طنز در سالن شهدای امدادگر هلال احمر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س*




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد