Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کمیته امداد ابرکوه:

جمع آوری بالغ بر 200 میلیون ریال فطریه در ابرکوه در سال گذشته


مدیر کمیته امداد ابرکوه گفت: در سال گذشته مبلغ 210 میلیون ریال زکات فطریه در سطح شهرستان جمع آوری شده است.

سید جلال حسینی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ابرکوه با نزدیک شدن عید سعید فطردر گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: امسال در شهرستان ابرکوه و بخش بهمن تعداد 30 پایگاه جمع آوری زکات فطریه جهت دریافت وجوهات شرعی مردم این شهرستان بر پا شده است.

مدیر کمیته امداد ابرکوه افزود: 2 پایگاه در مصلی نماز عید فطر ابرکوه و شهر مهردشت در اولین ساعات اولیه روز عید فعال است و یک پایگاه در همین روز در میدان امام حسین(ع) آماده دریافت فطریه مردم روزه دار می باشد.

حسینی تصریح کرد: 27 پایگاه جمع آوری نیز با همکاری روحانیون مساجد در کلیه روستاهای شهرستان که با ستاد زکات شهرستان ابرکوه همکاری دارند نیز دراین امر مهم ما را یاری می رسانند.

این مقام مسئول با بیان اینکه یک پایگاه جمع آوری زکات فطریه نیز در روز پنج شنبه در روضه الشهدای شهرستان فعال است گفت: روزه دارانی که به هر دلیل نتوانند درروز عید وجه شرعی خود را بپردازند می توانند روز پنج شنبه با حضور در روضه الشهدای ابرکوه زکات فطریه خودرا بپردازند.

حسینی با اعلام اینکه در سال گذشته مبلغ 210 میلیون ریال زکات فطریه در سطح شهرستان جمع آوری شده است، گفت: همچنین تمامی این پایگاه ها، کفاره روزه غیر عمد را نیز جمع آوری می کنند.

وی در پایان افزود: کفاره غیر عمد به زاء هر نفر 1700 تومان است و میزان زکات فطریه نیز طبق نظر مراجع عظام تقلید 6000 تومان اعلام شده است.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد