Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول ستاد احیاء زکات ابرکوه اعلام کرد:

جمع آوری حدود 6 میلیارد ریال زکات در ابرکوه


مسئول ستاد احیاء زکات ابرکوه در جلسه این ستاد در دفتر امام جمعه ابرکوه گفت: بیش از 5 میلیارد و 657 میلیون ریال به عنوان زکات توسط مردم ابرکوه پرداخت شده که این مبلغ صرف ساخت بیش از 20 پروژه شده است.

3.

.

به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین روح اله رستگار مسئول ستاد احیاء زکات ابرکوه اظهار داشت: مهمترین هدف ستاد زکات این است که بتوانیم این فریضه مهم را که بارها در قرآن هم ردیف با نماز آمده است را برپا کنیم.

حجت الاسلام رستگار بیان داشت: در امر زکات ما نباید منتطر بمانیم که مردم بیایند و زکات را پرداخت کنند بلکه این امر مهم نیاز به تبلیغ فراوان و فرهنگ سازی دارد.

رستگار ادامه داد: آنچه که مایه پاکیزگی روح و مال است، پرداخت زکات است. مسئولین در ستاد زکات تلاش های چشمگیری داشتند، لکن تبلیغ و فعالیت ها باید بیشتر از این باشد.

مسئول ستاد احیاء زکات ابرکوه گفت: زکات موضوعی عمومی است و مربوط به شخص و مکان خاصی نیست و یکی از اعتقادات دینی ما مسلمانان است. مردم باید بدانند که زکاتی که پرداخت می کنند نفعش به شهرستان می رسد و قرار نیست در جای دیگر مصرف شود.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد این ستاد، افزود: بیش از 5 میلیارد و 657 میلیون ریال تاکنون به عنوان زکات واجب و مستحبی پرداخت شده است که این مبلغ صرف ساخت بیش از 20 پروژه مسجد، حسینیه، خانه عالم، کتابخانه و ... شده است که 4 فقره از آن احداثی بوده و 14 فقره ی آن مرمت و بازسازی و 2 مورد هم غسالخانه و کتابخانه که مرمت و به سازی شده است،




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد