Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول فرهنگسرای مهدویت یزد در مراسم 9 دی ابرکوه:

حضور مردم و منویات رهبر انقلاب، دشمنان را در 9 دی مأیوس کرد


مسئول فرهنگسرای مهدویت یزد گفت : ملت با بصیرت در 9 دی، تحت منویات مقام معظم رهبری با نَه گفتن به دشمن، امید استکبار را برای نابودی و متلاشی کردن انقلاب ناامید کردند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ شامگاه شب گذشته مراسم پاسداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبر علویانژاد مسئول فرهنگسرای مهدویت یزد و مردم شهرستان در مسجد جامع ابرکوه برگزار شد.

حجت‌الاسلام علویا نژاد، ضمن اشاره به ملت آگاه که با حضور به‌موقع در صحنه‌های مختلف، نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کنند، اظهار کرد : هرچند دشمن سعی دارد مردم را از انقلاب دلسرد کند، ولی مردم ایران یک‌بار دیگر در حماسه ماندگار 9 دی‌ماه سال 88 با حضور بی‌نظیرشان، نشان دادند برای حفظ ارزش‌های انقلاب از هیچ‌چیز دریغ نمی‌کنند.

علویا نژاد بیان کرد : ملت با بصیرت در 9 دی، تحت منویات مقام معظم رهبری با نَه گفتن به دشمن، امید استکبار را برای نابودی و متلاشی کردن انقلاب ناامید کردند.
وی افزود : 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ایران است که حضور ولایت‌پذیری ملت بیدار و هوشیار را در دوران انقلاب، دفاع مقدس و دیگر صحنه‌ها، به تصویر کشید.

علویاتژاد تصریح کرد : امروز دشمن تاب تحمل دیدن جایگاه و قدرت کشور ما در منطقه را ندارد، آنها می‌خواهند در ازای سیلی محکمی که از انقلاب 40 ساله ایران اسلامی خوردند، خدمات و دستاوردهای آن را برای مردم کم‌رنگ و بی‌ارزش جلو دهند.

مسئول فرهنگسرای مهدویت یزد، با تأکید بر اینکه امروز دست دشمن از ایران کوتاه شده است، گفت : همیشه مواضع امام خمینی (ره) و بیانات مقام معظم رهبری، راه گشای ملت بوده و خواهد بود.

وی در پایان صحبت‌های خود افزود : اگرچه دشمن امروز در جنگ رسانه‌ای و نظامی، جهت سرنگونی حکومت شیعه تلاش می‌کند، ولی علیرغم همه توطئه‌های جنایتکاران، شیعه در حال رشد است.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد