Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

حضور گسترده مردم در انتخابات تضمین کننده عزت ملی ایران اسلامی است


امام جمعه ابرکوه گفت: حضور گسترده مردم ایران در انتخابات نشان از عزت،شکوه و پایداری ملت ایران در برابر همه هجمه است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در گفت و گو با سرو ابرکوه، با اشاره به حماسه سیاسی بزرگ انتخابات در 29 اردیبهشت، اظهار کرد: همه باید با حضور گسترده در پای صندوق های رای، هم افزایی و مشارکت عمومی در این دوره از انتخابات را افزایش دهیم.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه اوج همراهی خود را به اثبات رسانده اند و  روز جمعه نیز در دفاع از انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و آرمان های با ارزش دینی و اسلامی در این انتخابات حضور می یابند.

امام جمعه ابرکوه حضور مردم را نشان از بصیرت آنان عنوان کرده و گفت: حضور در این حماسه بزرگ و انتخاب افراد اصلح یک وظیفه شرعی است تا بتوانیم پاسخ دندان شکنی به توطئه های دشمن بدهیم.

وی بیان کرد: دشمنان همواره تلاش کرده اند که با هجمه های مختلف خود بذر نا امیدی را در دل ملت ایران بکارند تا دست از پشتیبانی از انقلاب بردارند اما ملت ایران هیچ گاه از حمایت خود را از نظام و انقلاب نمی کاهند.

این مسئول حضور در پای صندوق های رای را تلاشی در جهت تعیین سرنوشت در صیانت از خون شهیدان و آرمان های انقلاب بیان کرده و ادامه داد: شور و نشاط انتخاباتی در کشور نشان می دهد که این ملت هیچ گاه به واسطه مشکلات و گرفتاری ها دست از آرمان ها و اعتقادات خود برنمی دارند و هر چه انتخابات آگاهانه تر و عقلانی تر باشد رهآورد بهتری را برای آبادانی کشور به همراه دارد.

وی تاکید کرد: لازم است در این حضور گسترده با آگاهی و پرهیز از اختلاف و تفرقه یک انتخابات حماسی دیگری را رقم بزنیم.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد