Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن راهی برای حفظ دستاوردهای انقلاب


امام جمعه ابرکوه گفت: این حضور معنا دار بار دیگر خط قرمز بر دسیسه های شیطان بزرگ خواهد کشید و به دوست و دشمن اعلام خواهد کرد که برای ما ملت انقلابی 22 بهمن 96 همان روحیه و شاخصه 22 بهمن سال 57 است.

به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های امروز این شهرستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: وظیفه همه ما التزام عملی به اصول و مبانی دینی در هر بخشی از زندگی است و این وظیفه را حضرت زهرا (س) برای پیروان خود تبیین کرده است.

وی در ادامه حلول 40 سالگی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و تصریح کرد: ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی در این چهل سال راه های پُر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و با رهبری های قاطع وکوبنده و انقلابی حضرت امام (ره) از اوّلین روزهای پیروزی خود و سال 57 به دنیا تفهیم کرد که به همان اندازه که رژیم ستم شاهی باید سرنگون شود؛ نسبت به اربابان شاه، حضور و دخالت بیگانگان در کشور مخصوصاً آمریکای جهانخوار خشمگین است.

خشم ملت ایران علیه آمریکا از ضروریات انقلاب است
حجت الاسلام حسینی ابراز این خشم مقدس علیه دشمنان جهانی بویژه آمریکا را ضرورتی انقلابی عنوان کرد و افزود: هدف انقلاب فقط تغییر حکومت نبود بلکه کوتاه کردن دست تجاوزگران بین المللی از کشور بود که با بیرون کردن آنان از کشور تمام درب و دریچه ها به روی دشمن بسته شود و بدین صورت آرمان ها و دستاوردها و آورده های انقلاب مصونیّت یابد.

امام جمعه ابرکوه به توطئه های 40 ساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مزاحمت و سنگ اندازی، توطئه آفرینی و تهاجم نظامی – سیاسی- فرهنگی و اقتصادی و دیگر ترفندهای احمقانه همچون طرح کودتا، ایجاد اختلاف های قومی و مذهبی و تشدید جنگ روانی علیه ملت انقلابی ایران همه روزه انجام می شود، امّا این ملت بزرگ به رهبری مقام معظم رهبری(مدظله) با مقاومت سرسختانه ایستادگی کرد و تسلیم دشمن نشد.

حسینی افزود: ملت ایران با تحمل رنج  فشار، جنگ، تحریم و تهدید نه فقط به دهان دشمن کوبید بلکه دشمن را سرخورده کرد و روز به روز توانمندی های خود را در عرصه های علمی، عملی، نظامی، پیشرفت و توسعه را نشان داد و با نشاط نبض معادلات سیاسی جهان را در دست گرفته و بیش از هر زمانی دیگر جایگاهی تأثیر گذار و تعیین کننده در جهان بویژه در تحوّلات منطقه ای دارد.

خطیب جمعه ابرکوه تاکید کرد: پیام امروز ملت انقلابی ایران این است که مسلمانان جهان که زخم خورده از دسیسه های کور مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند باید با وحدت و یکپارچگی خود دشمن را در جهان زمین گیر کنند و بدانند که آینده روشن و درخشان و قدرتمند در جهان متعلق به اسلام است.

وی تصریح کرد: پیام چهل سالگی انقلاب ملت ایران باید به جهان مخابره شود و دنیا بداند که دوران تاخت و تاز آمریکا و همدستان عبری و عربیش به سرآمده و همین ملت قدرتمند و انقلابی که به رهبری امام خود، استخوان کمونیسم را شکست، رژیم سوسیالیستی شرق را به موزه تاریخ سپرد، رژیم های سرمایه داری آمریکا را نیز به زودی مضمحل خواهد کرد و با محوکردن اسرائیل از صفحه روزگار پرچم انقلاب را از دست مقام معظم رهبری به دست توانای رهبر انقلاب جهانی اسلام، مهدی آل محمد (ص) خواهد سپرد.

امام جمعه ابرکوه ضمن نکوداشت ملت اسلامی ایران بویزه خانواده های معظم شهدا، این رشادت ها را ارج نهاد و ادامه داد: مقاومت چهل ساله گرچه در بستری از چالش ها و موانع به پیش رفت امّا موجب تحولات عمیق و خیره کننده در جهان و منطقه شد؛ امروز کشور ایران الگوی عملی جهانیان در نظم معنوی و اخلاقی و نیز نظام سازی معطوف به مردم سالاری دینی، کسب استقلال، عزّت و امنیت پایدار به رغم افروختن جزیره آتش در اطراف کشور شد و نوید امید آینده رادر پیشرفت اقتصادی و احیاء فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی با حفظ هویت ملی دارد.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن راهکار حفظ دستاوردهای انقلاب
خطیب جمعه ابرکوه راهکار حفظ دستاوردهای انقلاب را حضور دائمی در تمامی عرصه ها عنوان کرد و افزود: جوانان مسئولیّت پذیر باید همچون سنوات گذشته در راهپیمائی عظیم یوم الله 22 بهمن به عنوان روز جشن انقلاب مشتاقانه و فعالانه شرکت کنند و بر موضع سرسخت و ستیزانه خود با قدرت های سلطه گر و استعماری و استکباری تأکید نمایند.

وی ضمن دعوت آحاد مردم انقلابی ابرکوه به حضوری گسترده در صحنه ها، اذعان کرد: این حضور معنا دار بار دیگر خط قرمز بر دسیسه های شیطان بزرگ خواهد کشید و به دوست و دشمن اعلام خواهد کرد که برای ما ملت انقلابی 22 بهمن 96 همان روحیه و شاخصه 22 بهمن سال 57 است.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد