Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


حضور ۲۶۰کارمند میراث فرهنگی استان یزد در قشون کشی تبلیغاتی جریان انحرافی!


اداره کل میراث فرهنگی اسنان یزد به منظور تأمین نیرو جهت شرکت هر چه پررنگ تر در همایش تبلیغاتی جریان انحرافی، حدود 260 نفر از کارمندان را در این میتینگ سیاسی شرکت داده و از کارکنان خود درخواست کرده تا هر فرد حداکثر تا 10نفر از اعضای خانواده خود را بدون هیچ هزینه ای در این همایش شرکت دهد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزد رسا، شنیده ها حاکی است حدود ۲۶۰ نفر از کارکنان اداره کل میراث فرهنگی استان یزد به منظور شرکت در همایش ۱۰۰ هزار نفری جریان انحرافی! در آزادی شرکت می کنند.

این گروه ۲۴۷ نفره ی میراث فرهنگی قرار است با ۵ اتوبوس که به مبلغ ۶/۵میلیون تومان اجاره شده است در این همایش شرکت کنند.

یک اتوبوس از این ۵ اتوبوس متعلق به شهرستان های اردکان و خاتم است که طبق آخرین آمار حدود ۳۰ نفر از اردکان و حدود ۲۰ نفر متعلق به خاتم هستند.

بر اساس این گزارش، اداره کل میراث فرهنگی استان یزد به منظور تأمین نیرو جهت شرکت هر چه پررنگ تر در این همایش، از کارمندان خواسته است تا هر فرد حداکثر تا ۱۰نفر از اعضای خانواده خود را بدون هیچ هزینه ای در این همایش شرکت دهد.

تعدادی از کارمندان اداره کل میراث فرهنگی استان پس از اطلاع از ماهیت این همایش که جز میتینگ تبلیغاتی دولت نیست و با توجه به موضع گیری های اخیر مراجع، چهره های سیاسی مطرح کشور و مسئولین استانی، انصراف داده اند اما با توجه به آخرین آمار ۲۴۷ نفر قصد شرکت در این جشن تبلیغاتی جریان انحرافی دارند.

لازم به ذکر است این گروه در این سفر سه روزه قرار است به زیارت حضرت معصومه (س) و حرم مطهر امام (ره) نیز بروند.

این در حالی است که محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق، دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز و حتی امام جمعه اردکان، ابرکوه و مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان یزد، اکثر نمایندگان مجلس و مسئولین کشوری و … نسبت به این جشن صد هزار نفری دولت در ورزشگاه آزادی با توجه به مشکلات اقتصادی مردم آن را از لحاظ شرعی، قانونی و عرفی درست ندانسته و از شهروندان یزدی خواسته اند تا در این میتینگ جریان انحرافی! شرکت نکنند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد