Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

باز هم تکرار داستان «شریک دزد و رفیق قافله»؛

حمایت برخی مسئولین ابرکوه از رباخواران به چه قیمتی و بااعتبار چه کسی؟


تا کی باید شاهد ظاهرسازی برخی مسئولین برای خدمت خالصانه و صادقانه باشیم؟ اعتبار و جایگاه شما مسئولین از مردم رنج کشیده و مخلص است، نه از خودتان.

به گزارش سرو ابرکوه؛ چند روز پیش در محفلی دوستانه خبری شنیدم که صحت یا سقم آن چندین برابر خبر رباخواری که این روزها در شهرستان دست‌به‌دست می‌چرخد، دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

بر اساس گفته‌های این منبع آگاه و مطلع در این محفل؛ در جریان بررسی و پیگیری پرونده‌های رباخواری در شهرستان ابرکوه، که در ماه‌های اخیر از داغ‌ترین و پرمخاطب‌ترین اخبار رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها بوده است، مسئول یا مسئولین اداری (که فعلاً مطرح کردن اسامی آنها به صلاح نیست) در اقدامی غیرانسانی جهت حمایت و تغییر در روند رسیدگی به پرونده قضایی افراد رباخوار اقدام کرده‌اند.

این شخص در ادامه صحبت‌های خود، می‌گفت؛ همین مسئولین بی‌بصیرت و منفعت‌طلب باعث شده‌اند، افراد به‌اصطلاح کله‌گنده از طریق ربا و پول‌های کثیف روزبه‌روز مرفه‌تر و افراد مستضعف و طبقه متوسط، ساعت‌به‌ساعت فقیرتر و نیازمندتر شوند.

شنیدن این خبر آن‌قدر تأسف‌انگیز و ناراحت‌کننده بود، که از خبرنگار سرو ابرکوه خواستم تا صحت یا سقم آن را از دادستان ابرکوه جویا شود.

مسئولین حامی رباخواران شناسایی شده و با آنها برخورد می شود
محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه ضمن تأیید صحت این خبر اظهار کرد : متأسفانه برخی از مسئولین به‌جای اینکه حامی مردم باشند و نسبت به وظیفه خود در راستای خدمت صادقانه به همشهریان قدم برداشته و تلاش کنند، به خاطر مسائل حاشیه‌ای و منافع شخصی خود از رباخواران حمایت می‌کنند.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه این مسئولین با اعتماد و پشتوانه مردم به این جایگاه و سمت رسیده‌اند، تصریح کرد : این افراد شناسایی‌شده‌اند و درصورتی‌که به این رفتار زشت و ناپسند خود ادامه دهند، قطعاً به مردم معرفی خواهند شد.

سرو ابرکوه؛ شاید هم حمایت از صاحبان ثروت‌های بادآورده جز وظایف این مسئولین فداکار و ازجان‌گذشته است، که ما خبر نداریم.

کی قرار است شماها به خود بیاید؟! شماها در این مسئولیت‌ها؛ به عنوان نماینده مردم و مدافع حقوق مستضعفان برای پیشرفت و بهبود اوضاع شهر تلاش می‌کنید یا باهدف حفظ صندلی و منافع شخصی خودتان، همراه رباخواران و مرفهان‌بی‌درد شده‌ا‌ید؟!

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (6 Votes)
The average rating is 4.5 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد