Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

سایت حامی دولت به طرز فجیعی عارف را زیر گرفت

حمله بسیار تند رسانه حامی روحانی به عارف


در مورد فعاليت‌هاي رسانه‌اي دفتر خود و به خدمت گرفتن يك روزنامه (با نام محلی) براي تخريب چهره‌هاي اصلاح‌طلب و استخدام يك فعال رسانه‌اي (ولو كم سابقه، غیرحرفه‌ای و ضعیف كه بيشتر به میرزا بنوبس و بعضاً كيف كش فرزند بزرگوار ايشان شهره شده) براي واسطه‌گري رسانه‌اي و تبليغ ايشان در رسانه‌ها چه توضيحي دارند؟

سرو ابرکوه به نقل از یزدرسا، اختلاف‌ها بین دولت و اصلاح‌طلبان شدت گرفت، به طوری که انتقادات محمدرضا عارف از حسن روحانی به خاطر عدم توجه روحانی به اصلاح‌طلبان، موجب انتقادات شدیدی علیه عارف شد. در آخرین این انتقادات، سایت انتخاب از رسانه‌های اصلی حامی دولت در مطلبی با عنوان«دو کلمه حرف حساب با متخصص سکوت» تندترین و شدیدترین حملات را نثار محمدرضا عارف کرد. در بخش‌هایی از این مطلب این سایت حامی دولت آمده است:

جناب عارف اگر اصرار دارند كه به دنبال سهم خواهي نيستند به سوالات افكارعمومي درباره گذشته خود پاسخ دهند تا مردم بتوانند نسبت به ايشان قضاوت كنند:

- گرايشات سياسي ايشان قبل از پست گرفتن در دولت اصلاحات، بعنوان رئيس دانشگاه تهران چه بوده است؟ آيا ايشان جزو مديران دو زيست نبوده‌اند؟ مشخصا در دوم خرداد در كدام اردوگاه فعاليت داشته‌اند؟ آيا حضور ايشان در ستاد انتخاباتي رقيب خاتمي در سال ٧٦ صحت دارد؟ اینکه برخي نمايندگان مجلس ششم اصرار دارند كه عارف در جلسات همواره تأكيد مي‌كرده نمي‌داند اصلاحات را با سين مي‌نويسند يا صاد، این اظهارنظر را تأیید می‌فرمایند؟

- يكبار براي هميشه در مورد فعاليت‌هاي اقتصادي فرزند شريف خود شفاف‌سازي كنند، حقيقت ابهاماتي كه در مورد قرار داد ام تی ان و برخي فعاليت‌هاي ديگر وجود دارد چيست؟، علت انصراف ايشان قبل از تاييد صلاحيت در انتخابات مجلس چه بوده است؟

- در مورد فعاليت‌هاي رسانه‌اي دفتر خود و به خدمت گرفتن يك روزنامه (با نام محلی) براي تخريب چهره‌هاي اصلاح‌طلب و استخدام يك فعال رسانه‌اي (ولو كم سابقه، غیرحرفه‌ای و ضعیف كه بيشتر به میرزا بنوبس و بعضاً كيف كش فرزند بزرگوار ايشان شهره شده) براي واسطه‌گري رسانه‌اي و تبليغ ايشان در رسانه‌ها چه توضيحي دارند؟

- در شرايطي كه ايشان خود در مصاحبه اي اذعان كرده اند كه طي مدت سپري شده از مجلس يازدهم حتي بعنوان رييس تشريفاتي فراكسيون صدنفره اميد مورد مشورت رييس مجلس قرار نگرفته اند چه اصراري دارند كه رييس جمهور با ايشان مشورت كند، اگر ايشان يك رجل پخته سياسي و يا يك فعال هزينه داده و صريح اصلاح طلب يا حتي يك استراتژيست مديريتي بودند، حتما دكتر روحاني مانند دهها چهره ديگر با ايشان مشورت مي كرد

-چرا دائم می گویید «روحانی اصلاح طلب نیست»؟ اگر شما جای او بودید، خیلی قبل تر از این ها، فرار را بر قرار ترجیح نمی دادید؟! آیا می شود تصور کرد اگر جناب عارف در مناظرات اخیر انتخاباتی بودند، چه اتفاقی می افتاد؟!

- اصرار عارف براي قرار گرفتن در جايگاه رييس مجلس به هزينه كردن بي نتيجه اعتبار آیت الله هاشمي و خاتمي در سال گذشته انجاميد و اگر جناب عارف بابت انصرافش كه حتي برخلاف دكتر جهانگيري به نفع روحاني انجام نشد ، منتي بر اصلاح طلبان واعتدال گرايان داشته است، در جريان حمايت همه جانبه هاشمي و خاتمي از وي در رقابت با لاريجاني تسويه شده است و هزينه آن تضعيف فراكسيون اميد بود كه از فراكسيون اكثريت به تابعي از فراكسيون رييس مجلس تبديل شد، پس چرا بازهم اصلاح طلبان را بدهكار خود مي دانند؟ متاسفانه ضعف و سکوت منفعلانه عارف، باعث شده نه تنها ریاست فراکسیون امید، عنوانی تشریفاتی باشد، بلکه چهره ها و شخصیت های برجسته و مهم این فراکسیون را تا حد زیادی نیز بلااثر کرده است.

- تجربه انتخابات شورا و بستن ليست اميد كه عارف رييس دفتر بدون تخصص و چهره منتسب به خود با تحصيلات مامايي را در فهرست گنجاند ، نشان داد كه حتي جناب عارف در سهم خواهي هم به بدترين شكل عمل مي كند و نتيجه آن باعث شرمساري و اختلاف اصلاح طلبان خواهد شد، پس همان بهتر كه به او سهمي ندهند، كدام بخش از اصلاح طلبان خواستار سهم دادن به عارف هستند؟ خوب است واکنش های این روزهای مردم، در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و بالاخص توییتر را رصد کرد تا نسبت به محبوبیت ایشان، اطلاع کافی پیدا کنیم!

- همانگونه كه در اظهارات سهم خواهانه عارف در شوراي تهران و واکنش های ناشیانه رسانه های وابسته به وی مشخص است، به نظر می رسد، وي قصد دارد خود را بعنوان گزينه اصلاح طلبان در ١٤٠٠به جاي دكتر جهانگيري طرح كند و اين حركات براي سهم خواهي در تركيب كابينه و شهرداري تهران براي لشگركشي در ١٤٠٠ است ، پس بهتر است جناب عارف به جاي اين بازی هاي پيچيده و اختلاف افكن ، بصورتي شفاف از افكار عمومي سوال كند كه آيا او را به دكتر جهانگيري براي گزينه اصلاح طلبان در ١٤٠٠ ترجيح مي دهند؟




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد