Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه مطرح کرد

خروج از رکود اقتصادی و تولید بیشتر در سایه مدیریت جهادی


امام جمعه ابرکوه گفت: با مدیریت جهادی می توان برای خارج شدن از مشکلات اقتصادی و اجرایی شدن تولید و اشتغال تلاش کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، ضمن اشاره به نامگذاری سال 1396 به نام اقتصاد مقامتی، تولید و اشتغال اظهارکرد: بحث اقتصاد، تولید و اشتغال مقوله ای است که مورد توجه اکید مقام معظم رهبری(مدظله) و نیز در دستور کار دولت یازدهم بوده و قرار دارد.

وی با بیان اینکه با اعلام نام گذاری امسال، رییس جمهوری هم برای پیگیری این مهم دستورات لازم را صادر کرد افزود : این راهبرد اقتصادی برای رشد و شکوفایی در حوزه اقتصاد، تولید و اشتغال یک ضرورت است.

حسینی ادامه داد: اگر بخواهیم گزینه ای روی میز داشته باشیم و با دشمن مبارزه کنیم بهترین گزینه رونق چرخ اقتصادی در مصرف کالای های ایرانی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با بیان اینکه اگر تولید داخل کشور تقویت و شکوفا شود، زمینه اشتغال در واحدهای تولیدی افزایش می یابد خاطرنشان کرد: نخبگانی در عرصه مختلف داریم که می توانند برای بالا بردن کیفیت کالاهای ایرانی همت کنند.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی با تکیه بر ظرفیت های قوی اقتصاد درونی و بهره مندی از دانش لازم روز، زمینه اشتغال پایدار را فراهم می کند.

به گزارش ایرنا، وی یادآورشد: با مدیریت جهادی می توان برای خارج شدن از مشکلات اقتصادی و تحقق اجرایی شدن تولید و اشتغال تلاش کرد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد