Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد:

خوشحال باشید که خبرنگاران شما را نقد می کنند/ قلم حرمت دارد/ امسال سال روابط عمومی ها


مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد خطاب به مسئولین گفت: خوشحال باشید که خبرنگاران شما را نقد کرده و شما را دیده و به فکر و رصد وا می دارند، چرا که این حرکت ارزشمندی است.

به گزارش سرو ابرکوه، نشست مشترک مسئولان ادارات و کارشناسان روابط عمومی ابرکوه با داود پاک طینت مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به نام سال اظهار داشت: برای محقق شدن شعار همدلی و همزبانی باید خود را جای طرف مقابل گذاشت و او را درک کرد. امسال سال روابط عمومی ها است چراکه باید در این زمینه بیش از پیش فعالیت کنند تا ابتدا خواسته واقعی مردم را بدانند و سپس آن را به مسئولین ارجاع دهند.

 

پاک نیت افزود: اولین گام برای دیده شدن خود ما هستیم و باید از ظرفیت ها و استعدادهای خود استفاده کرده و پیش قدم باشیم، سعی کنیم فعالیت ها و عملکردهایمان همچون افرادی که بر روی سن تاریک نقش آفرینی می کنند نباشد چرا که حاصلی جز شبه ندارد.

 

وی شعار سال شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را روابط عمومی آیینه همدلی و همزبانی عنوان کرد و خطاب به مسئولین افزود: خوشحال باشید که خبرنگاران شما را نقد کرده و شما را دیده و به فکر و رصد وا می دارند، چرا که این حرکت ارزشمندی است.

 

پاک نیت خطاب به خبرنگاران گفت: قلم حرمت دارد، ما دولتی ها خبرنگاران را به عنوان کارشناسان قبول داشته و شما هم ما را به عنوان خدمتگزاران مردم قبول کنید.

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در پایان از رونمایی اولین سرود کشوری در توصیف روابط عمومی ها، در هفته ارتباطات و روابط عمومی خبر داد.

 

در حاشیه این برنامه، حسینی خبرنگار شهرستان از عدم اطلاع رسانی زمان اجرای برنامه های ادارات قبل از شروع آن از جانب روابط عمومی ها گله کرد و گفت: حداقل یک روز قبل از اجرای برنامه ها خبرنگاران را مطلع کنید.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد