Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مردم ابرکوه در راهپیمایی روز قدس؛

داعش برای ایرانیان مثل یک بازی است/ سیلی اخیر سپاه به مخالفان به خاطر اقتدار و پشتیبانی مردم بود/گرمی هوا هم از شور مردم ابرکوه کم نکرد


هوای گرم تابستانی و زبان روزه هم از شور مردم ابرکوه برای حضور در راهپیمایی روز قدس کم نکرد.

خبرنگار سرو ابرکوه، باز هم به میان مردم رفت تا راوی شور و اشتیاق حضور مردم روزه داری باشد که در گرمای تابستان، شرکت در راهپیمایی روز قدس را وظیفه خود دانستند و فریادهای انزجار خود از مستکبران را به گوش جهانیان رساندند.

میثم اکرمی یکی از نوجوانان ابرکوهی در رابطه با حضور خود اظهار کرد: من امروز آمدم که بگویم داعش و دیگر تروریست ها نمی توانند در ایران هیچ غلطی بکنند و ما با این شعارهای خود مشت محکمی بر دهانشان می زنیم.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه اظهار کرد: حضور پرشور و یکپارچه مردم متدین و انقلابی ابرکوه همگام با ملت بزرگ ایران و امت اسلام در جهان، بار دیگر قدرت اسلام را به نمایش گذاشت.

حسینی افزود: امروز مردم ایران «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند و به یقین دلاور ایران اسلامی با این حضور پرشکوع اقتدار عملی خود را به رخ دشمنان و بدخواهان می کشانند.

محمد جعفری یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس، ابراز کرد: به مستکبرین اعلام می کنیم که بسیج همیشه در صحنه است و تا روزی که ما هستیم به هیچ وجه نمی توانند به ملت ایران توهین کنند و کشور را به خطر بیندازند.

زینب نادی دانش آموز ابرکوهی گفت: همانطور که رهبرم فرمودند: تا ۲۵ سال دیگر اسرائیل از بین خواهد رفت، من هم امروز آمدم تا به آنها بگویم تا آن زمان با حضور خود، خواب را از چشمان شما نامردها خواهم گرفت.

علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن تبریک روز قدس، تصریح کرد: روز قدس روزی است که همه آزادگان جهان و نه تنها ایران، انزجار و تنفر خود را از هر گونه ظلم و بی عدالتی در دنیا نشان می دهند.

فاتحی ادامه داد: به یاری خدا مردم ابرکوه نشان دادند که روز قدس هرگ تحت الشعاع گرمی هوا و روزه داری، قرار نمی گیرد. امروز هم شاهد حضور همه جانبه مردم هستیم و سیلی اخیری که سپاه به صورت مخالفان دین و جمهوری اسلامی زد فقط به خاطر اقتدار و پشتیبانی مردم بود.

زهره زارع دانش آموز دیگر عنوان کرد: با زبان روزه و در این گرمای بالای ۴۰ درجه، همه آمده ایم که به نوجوانان و جوانان فلسطینی بگویم پشتیبان شما خواهیم بود، تا آنها نیز محکم و استوار بایستند.

راضیه حیاتی زاده مادری که فرزند خردسالش را در بغل گرفته بود، بیان کرد: در این گرمای تابستان و ماه مبارک رمضان، با فرزند خردسالم آمده ام تا بگویم: همه زندگیم فدای رهبرم.

آریا عابدی نوجوان ابرکوهی گفت: آمده ایم تا روی دشمن را کم کنیم و بداند که نمی تواند کاری کند که امنیت ایران را به هم بریزد.

عابدی اضافه کرد: امنیت کشور ما همیشه با اقتدار نیروهای مسلح و مقاومت مردم پا برجا می ماند و داعش هم برای ما ایرانیان مثل یک بازی است.

فاطمه حسین زاده خردسال ابرکوهی که همراه با مادر خود، در این راهپیمایی شرکت کرده بود، گفت: آمده ام تا به اندازه خودم از بچه های مظلوم فلسطینی دفاع کنم.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد