Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در سومین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی رقم خورد؛

درخشش نام هنرمند ابرکوهی در بین 22 چهره برتر هنر انقلاب اسلامی كشور


در افتتاحیه سومین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی، 22 چهره برگزیده هنر انقلاب معرفی و از آنان تقدیر شد که نام هنرمند ابرکوهی نیز در بین آنان قرار داشت.

به گزارش سرو ابرکوه، آیین افتتاحیه هفته هنر انقلاب و اختتامیه جشنواره داستان انقلاب همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، با حضور هنرمندان و مسئولان حوزه انقلاب اسلامی در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار و طی آن 22 هنرمند به عنوان هنرمندان برگزیده انقلاب در سال 95 معرفی شدند.

بدين ترتيب در طي اين سه سال نام اصغر عباسي در كنار نام بزرگاني همچون ابراهيم حاتمي كيا، مريلا زارعي، نرگس آبيار و محمدحسين مهدويان در حوزه فيلم و سينماي انقلاب اسلامي قرار گرفت.

اصغر عباسی کارگردان فیلم معرفی کتاب «رویای نیمه شب» که چندی پیش در جشنواره عمار موفق به دریافت جایزه اول کارگردانی در بخش تیزر سینمایی، شده بود، یکی از هنرمندان مطرح شهرستان ابرکوه می باشد که در مراسم مذکور به عنوان هنرمند برگزیده انقلاب در سال 95 معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

عباسی در این رابطه اظهار کرد: طی برگزاری مراسم سومین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی 22 هنرمند از سراسر کشور معرفی شده و لوح تقدیر و تندیس خود را از محسن مومنی شریف، فاضل نظری، محمد حمزه‌زاده، محمدحسین نیرومند و كوروش زارعی، دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: 22 هنرمند معرفی شده در حوزه های مختلف فیلمسازی، بازیگری، کارگردانی، شعر، داستان، تئاتر، کاریکاتور و ... فعالیت داشته و در جشنواره های مختلف موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شده بودند.

این کارگردان ابرکوهی اذعان کرد: سومین دوره هفته هنر انقلاب از روز شنبه 19 فروردین آغاز و تا روز جمعه 25 فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد