Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در بخش آقایان معرفی شد

درخشش ورزشکاران ابرکوهی در پنجمین المپیاد ورزشی بسیج محلات یزد


دو تن از ورزشکاران ابرکوهی در پنجمین المپیاد ورزشی بسیج محلات یزد به مقام دوم و سومی دست یافتند.

به گزارش سرو ابرکوه، پنجمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی بسیج و محلات یزد با معرفی نفرات برتر در بخش آقایان خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی هیات دوومیدانی استان یزد، مسابقات دوومیدان ششم مردادماه با حضور ۱۷۹ ورزشکار از ۱۱ شهرستان اردکان، مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، میبد، زارچ، صدوق، ابرکوه و یزد در پیست تارتان شهید نصیری یزد پیگیری شد.

این مسابقات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و در مواد مختلف دوومیدانی در بخش آقایان برگزار شد که در رده سنی نونهالان محمد معین مبینی پور در دو ۱۰۰متر و پرش طول، مصطفی جمشید زهی در دو ۸۰۰ متر و پرتاب وزنه به مقام قهرمانی دست یافتند و سید محمدرضا جوهری از ابرکوه مقام سومی دو 100 متر را از آن خود کرد.

همچنین در رده سنی نوجوانان: حامد حسنی در ۱۰۰متر و۸۰۰ متر، سید رضا هاشمی در ۴۰۰متر وپرش طول، سید محمد طاها طباطبایی در ۱۵۰۰متر، مهدی نادی در ۳۰۰۰متر، سیدحمید حسینی نسب در پرتاب دیسک، مسلم خبازیان در پرتاب وزنه و رفیع خلفی در پرتاب نیزه مقام اول را به خود اختصاص دادند، در دو 1500 متر محمدکاظم فلاح زاده موفق شد به مقام نائب قهرمانی این دوره دست یابد.

در ادامه رقابت ها و در رده سنی جوانان: سید عباس مرتضوی در ۱۰۰متر، سید محسن میر علمی در ۴۰۰متر وپرش طول، فرزاد نادی در ۸۰۰متر، مسعود جعفری در۱۵۰۰متر، محمدرضا زارع در۳۰۰۰متر، حسین اسدی در پرتاب دیسک، مجتبی کارگر در پرتاب وزنه و علی شیرزاده در پرتاب نیزه صاحب مقام قهرمانی شدند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد