Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

تقدیر فرماندار ابرکوه از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن؛

درود بر شما مردم ابرکوه که به ندای حق طلبانه ولی زمان لبیک گفتید


فرماندار ابرکوه، از حضور پررنگ و آگاهانه مردم شهرستان در لبیک به ندای ولی زمان، در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومي فرمانداري ابركوه؛ محمد كاظمي نسب  فرماندار ابركوه در پيامي از حضور پررنگ و با بصيرت امروز مردم ابرکوه و مهردشت، در راهپيمايي 22 بهمن ماه تقدير و تشكر کرد.

متن پيام به شرح زير است :

بسم الله الرحمن الرحيم
درود بر شما که به ندای حق طلبانه ولی زمان لبیک گفتید و با شعارهای کوبنده خود در راهپیمایی 22 بهمن عزت و سربلندی ایران اسلامی و همبستگی عمیق مردم با نظام را به نمایش گذاشتید.

حضور پررنگ و پرشور شما نشان از بصیرت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب مي باشد، كه چشمان رهبر معظم انقلاب را روشن و روح پاک و مطهر شهدا و امام راحل و عظیم الشان را شاد کرد.

اینجانب ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شكوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان ابركوه، كه در مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن ماه با حضور آگاهانه، وحدت بخش، دشمن شكن و  عزت آفرین خود بار دیگر همبستگی عمومی، وحدت ملی و عشق به ارزش های والای انقلاب اسلامی و حمایت از خواسته های به حق ملت های مسلمان را به منصه ظهور رسانده و با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند، صمیمانه تقدیر و تشكر می کنم.

محمد كاظمي نسب
سرپرست فرمانداري شهرستان ابركوه




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد