Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

عضو مجلس خبرگان رهبری:

دستگاه های امنیتی ما چه می کنند/ اشتون در خانه میزبان، با دزدها قرار گذاشت


عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به دیدارهای اشتون در ایران، گفت: من در تعجبم که مسئولین امنیتی ما چه می کنند که ایشان می تواند چنین دیدارهایی داشته باشند.

image51576.

به گزارش سروابرکوه به نقل از دیار آفتاب، آیت الله دری نجف آبادی دادستان سابق کل کشور و عضو مجلس خبرگان رهبری در واکنش به دیدارهای کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ایران، گفت:اگر کسی به ایران می آید و مهمان نظام اسلامی است چرا باید با فعالان فتنه و محکومین دیدار کند؟آیا این کسانی که خانم اشتون با آنها دیدار کردند نماینده بانوان ایران بوده اند؟

وی در ادامه اظهار داشت:خانم اشتون ضمن ملاقات با رئیس جمهور و وزرای ملت با این افراد هم دیدن می کنند.من تعجب می کنم مسولین امنیتی ما چه می کنند که اشتون با این افراد دیدار می کند؟

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مثال این دیدار این است که من میهمان شما باشم و از طرفی با دزدان خانه شما هم قراردادی داشته باشم. خانم اشتون هم در واقع چنین کاری کردند.

کاترین اشتون که برای دیدار با مسئولین دولت حسن روحانی و مسئولین نظام به ایران سفر کرده بود و در حاشیه سفر خود با چند نفر از فعالان زن و عناصر فعال در فتنه دیدار کرده است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد