Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

دشمن در انتخابات ایران به دنبال به قدرت رساندن افراد غرب گرا و سازشکار است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: دشمنان به دنبال به قدرت رساندن افراد غرب گرا و سازشکار هستند، تا زمینه اجرایی شدن توطئه های خود را فراهم کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، عصر روز گذشته نشست سیاسی بصیرتی با حضور بانوان ابرکوهی به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهراء (س) برگزار شد.

حجت الاسلام هاشم تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات ایران از این جهت اهمیت دارد که فردی که در راس امور اجرایی کشور قرار می گیرد، در منطقه جنوب غرب آسیا و دنیا تاثیرگذار خواهد بود.

تقدسی افزود: نیروهای ارزشی به دنبال روی کار آمدن فردی هستند که بیشترین قرابت را با آرمان های معنوی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی امام خمینی (ره) داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: البته دشمنان نیز به دنبال به قدرت رساندن افراد غرب گرا و سازشکار هستند، تا زمینه اجرایی شدن توطئه های خود را با نفوذ دادن افراد غرب گرا به بدنه حکومت و مراکز تصمیم ساز نظام فراهم کنند.

تقدسی در پایان بیان کرد: مردم ما، باید مثل همیشه با حضور چشمگیر خود در صحنه حماسه ملی انتخابات، فرصت سوء استفاده های تبلیغاتی را از دشمنان بگیرند. حضور ما باید چنان باشد که مشت محکمی به دهان دشمنان بزنیم.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد