Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

آزاده و جانباز جنگ تحمیلی در جمع مردم مهردشت مطرح کرد

دشمنان می خواهند با دین، سر دین را بِبُرند/ پوتین: رمز اقتدار ایران، رهبر این کشور است


آزاده جنگ تحمیلی در جمع مردم مهردشت گفت: آمریکا با عَلَم کردن داعش و راه اندازی جنگ های نیابتی می خواهد با دین، سر دین را بِبُرد، لذا فجیع ترین جنایات را با شعار «الله اکبر» انجام می دهد.

به گزارش سرو ابرکوه، همایش بصیرتی 15 دی با حضور احمد هژبری آزاده و جانباز دفاع مقدس و حضور گسترده مردم مهردشت در محل امامزادگان سید احمد و سید محمود(ع) این شهر برگزار شد.


داعش، هیولای بیرون آمده از آستین آمریکا
احمد هژبری ضمن اشاره به حوادث عاشورا و بی بصیرتی مردم آن زمان، اظهار کرد: عده ای مانند کوفیان دم از «حسین(ع)» می زنند اما ایستادگی در برابر یزید زمان را دوست ندارند. مگر غیر از این است که یزد می خواست ریشه اسلام را بخشکاند و آمریکا هم امروز همین کار را انجام می هد؟

امروز جنگ های نیابتی در جهان اسلام به فرماندهی آمریکا و داعش که ارتش سری این کشور است، انجام می شود؛ چرا که ترامپ در صحبت هایش گفته بود، مادر داعش هیلاری کلینتون است.


هژبری با بیان اینکه آمریکا می خواهد با دین، سر دین را بِبُرد تصریح کرد: این تکفیری ها مسیحی، شیعه، سنی و ایزدی را با شعار الله اکبر می کُشند اما با یهودیان کاری ندارد. داعش هیولایی است که از آستین آمریکا بیرون آمده تا چهره زشتی از اسلام نشان دهد. اما در مقابل مدافعان حرم در سوریه برای امنیت ایران مبارزه می کنند در حالی که عده ای از داخل می گویند : "بخاطر پول می روند."


وی اذعان کرد: در 28 سال گذشته 420 نفر از سران80 کشور دنیا با رهبر ایران دیدار کردند؛ یکی از آنها پوتین بود که گفت: زمانی که به ملاقات رهبر ایران رفتم، رمز اقتدار این کشور را دانستم، رهبر ایران دروغ نمی گوید، حرف تکراری نمی زند، جهان را خوب می شناسد و خوب تحلیل می کند. لذا اگر امروز دستمان از ولایت جدا شود، انقلاب سقوط کرده است.


اقتدار رهبر ایران در حادثه منا، موجب بازگشت پیکر شهدا شد
این آزاده جنگ تحمیلی افزود: زمانی که صدها تن از حجاج ایرانی در حادثه منا به شهادت رسیدند، دولت عربستان حتی اجازه ورود به مسئولان ایرانی را نمی داد. اما وقتی رهبر معظم انقلاب در پیامی اعلام کردند «اندک بی حرمتی به حجاج ایرانی و عمل نکردن به وظایف برای انتقال ابدان عکس العمل سخت و خشن ایران را در پی خواهد داشت.» کشور عربستان به مسئولان ایرانی اجازه ورود داد و انتقال ابدان شهدا آغاز شد.


هژبری با تأکید بر نقش سازنده رهبری در جریان حماسه 9 دی، گفت: در فتنه 88 بیشترین فشار بر دوش رهبری بود چرا که عده ای از ایشان می خواستند کل انتخابات را منحل کنند، اما رهبر معظم انقلاب با شجاعت فرمودند که من زیر بار این بدعت نمی روم و اگر کسی مدرک و دلیلی دارد که تقلب شده است، مطابق قانون رفتار کند.


وی اضافه کرد: رهبر انقلاب بعد از فتنه 88، پنج مسئله حیاتی را مطرح کردند: بصیرت، بعد از برجام نفوذ، دشمن شناسی، شاخصه های انقلابی گر و جهاد کبیر (تبیین، روشنگری، بیدار کردن ملت). فتنه 88 پیوند سه جریان که یک طرف آن آمریکا، انگلستان، اسرائیل و طرف دیگر آن نظام سلطه، جریان های ضد انقلاب، سلطنت طلب ها، کمونیست ها، بهائیت و سوی دیگر آن جریان ریزش های انقلاب بود.


این جانباز دفاع مقدس بیان کرد: الغای تقلب، سناریوی کشته سازی، جلوگیری از استقرار دولت جدید و تلاش در جهت ایجاد جنگ داخلی چهار سناریوی فتنه 88 بود. عوامل خارجی فتنه هدفشان اصل نظام بود و عوامل داخلی می خواستند اسلامیت، جمهوریت، وحدت مردم و ولایت فقیه را تضعیف کنند. لذا میرحسین موسوی به کسانی که علیه اصل ولایت فقیه شعار داده و عکس امام را پاره کردند، لقب امت خدا جو داد.


هژبری با اشاره به سخنرانی دختر صفدر حسینی پشت تریبون مجلس، یادآور شد: در حالی که مادر شیهدان سجادیان بعد از شهادت 4 فرزند و همسرش می گوید: «مگر شهید داده ایم که چیزی بخواهیم؟» و یا سردار همدانی به خانواده اش سفارش می کند:« مثل گذشته بدهکار انقلاب و نظام باشید نه طلبکار»، عده ای می گویند حقمان را از انقلاب گرفته ایم... مگر چه کاری انجام داده اید که روزی 2 میلیون تومان حقوق می گیرید؟!


رزمنده دورن دفاع مقدس در خاتمه با اشاره با جریان حقوق های نجومی، تأکید کرد: اگر عده ای می خواهند سهمشان را از انقلاب بردارند، پس سهم ملتی که در سرما و گرما، راهپیمایی ها و در انتخابات حضور بی نظیر داشته اند چه می شود؟ ذخیره این نظام مدافعان حرم، جانبازان شیمیایی، خانواده های شهدا، نخبگان و جوانان شجاع در صحنه هستند که هر روز ابتکار و اختراعی نو ارائه می دهند.


انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد