Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در پیامی عنوان شد

دعوت امام جمعه ابرکوه برای حضوری حماسی در راهپیمائی 22 بهمن


در این پیام آمده است: ملت بصیر ایران اسلامی آگاهانه و هوشمندانه با هدف دادن پاسخ دندان شکن به بدخواهان خود و مأیوس کردن شیطان بزرگ امریکا باردیگر حضور خود را درروز 22 بهمن درصحنه دفاع ازانقلاب و آرمانهای مقدس آن به نمایش می گذارند.

به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در پیامی آحاد مردم ابرکوه را به حضوری گسترده در راهپیمایی دعوت کرد.

متن این پیام به این شرح است:

همزمان با 22 بهمن، سالروز طلوع فجر انقلاب اسلامی مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی جشن چهل سالگی انقلاب را تدارک می بینند.

ملت بصر ایران اسلامی آگاهانه و هوشمندانه با هدف دادن پاسخ دندان شکن به بدخواهان خود و مأیوس کردن شیطان بزرگ امریکا باردیگر حضور خود را درروز 22 بهمن درصحنه دفاع ازانقلاب و آرمانهای مقدس آن به نمایش می گذارند وبر میثاق و وفاداری خود به نظام واسلام وانقلاب و ولایت تأکید می ورزند.

ملت رشید و بزرگ ایران اسلامی بخوبی می دانند با انقلاب عظیم خود تحولی بنیادین و تأثیر گزار درعرصه های مختلف بین المللی ایجاد کرده اند که قطعاً به مذاق امریکا و دیگر دشمنان قسم خورده شان خوش نمی آید.

انقلابی که به فرموده امام(ره) بزرگترین معجزه قرن بود که توانست با حرکت پرشتاب خود و با کمترین هزینه به طومار رژیم دو هزار و پانصد ساله ستم شاهی خاتمه دهد وحاکمیت مردم را بر سرنوشت خودشان با ایجاد نظام مردم سالاری دینی تثبیت نماید.

اینجانب ضمن ارج نهادن به این تعهد ملی و انقلابی، از عموم مردم شهرستان دارالسعاده ابرکوه که همچون دیگر آحاد ملت ایران مدافع نظام اسلامی و انقلابی هستند دعوت میکنم مشتاقانه در مراسم راهپیمائی 22 بهمن که از ساعت10 صبح از میدان امام حسین(ع) به مقصد ورزشگاه شهید پور اکبری انجام می گیرد فعالانه حضور یافته و بیش از پیش زمینه یأس و ناکامی دشمن و امید دوستان جهانی انقلاب اسلامی را فراهم سازند.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد