Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف پیشگیری از حادثه برگزار شد

دوره آموزشی اصول ایمنی و بهداشت کار با حضور نیروهای خدمات شهری شهرداری ابرکوه


معاون شهرداری ابرکوه گفت: با حضور کارگران و مسئولان واحدهای خدمات شهری، عمرانی و فضای سبز شهرداری، دوره آموزشی اصول ایمنی و بهداشت کار با هدف پیشگیری از حادثه و رعایت نکات ایمنی در سالن اداره ارشاد برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، دکتر رسولی معاون شهرداری ابرکوه در گفتگو با روابط عمومی شهرداری ابرکوه اظهار کرد: با حضور کارگران و مسئولان واحدهای خدمات شهری، عمرانی و فضای سبز شهرداری ابرکوه، دوره آموزشی  اصول ایمنی و بهداشت کار با هدف پیشگیری از حادثه و رعایت نکات ایمنی در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

رسولی افزود: در این جلسه مبانی و ضرورت های ایمنی و بهداشت در محیط کار توسط  میثاق سالار کارشناس فنی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کارگران تشریح شد و وی در ادامه با ارائه تعاریفی از ایمنی و حادثه ناشی از کار با استناد به ماده 60 قانون تامین اجتماعی، به وظایف و مسئولیت های کارفرما نیز در موقع بروز حادثه اشاره کرد.

رسولی اذعان کرد: در این جلسه تصاویری از تخلفات و رعایت نکردن اصول ایمنی توسط کارگران، نمایش داده شد، همچنین عوامل زیان آور کار، یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این دوره بود که مورد بررسی قرار گرفت؛ و تاکید شد که عواملی چون شیمیایی، فیزیکی، بیولوژیکی، روانی، ارگونومیکی و آلرژی از جمله مواردی می باشد که اگر بیش از حد خود باشد کارگر در معرض شرایط کار سخت قرار می گیرد و باعث بازنشستگی پیش از موعد خواهد شد.

معاون شهردار ابرکوه افزود: در پایان این جلسه عباس معمارزاده به عنوان نماینده کارگران شهرداری ابرکوه، نیز ضمن تقدیر از زحمات کارگران متعهد مجموعه شهرداری موفقیت مجموعه را تعهد و وابستگی کارگران و اعضا به مجموعه عنوان کرد.

رسولی در تکمیل این خبر گفت: کميته حفاظت فنى و ايمني شهردارى  متشکل از پنج تن از کارکنان بر اساس ضوابط و قوانين کار می باشد و کارگاه شهردارى شامل هشتاد نفر نيروى کارگرى است که راهبرد اين کميته افزايش ايمنى اين عزيزان و همچنين ارتقا استانداردهاى ايمني پروژه در طرح ها و محدوده خدماتى شهر ابرکوه مي باشد.

وى اززحمات دبير اين کميته محمد رضا معماريان, مسوول فنى، احمد رضا  اسدى, نماينده کارگران سید ابراهیم حسيني دوست و خانم فلاح زاده کارشناس بهداشت حرفه اى تقدير و تشکر نمود.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد