Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فشارهای اقتصادی بر مردم، داد امام‌جمعه بخش بهمن را درآورد؛

دولت قبل از «رسیدن کارد به استخوان مردم» اقدام کند/ مفسد اقتصادی؛ مفسد فی‌الارض و حقش اعدام است


امام‌جمعه بخش بهمن گفت : دولت قبل از رسیدن کارد به استخوان مردم، سیاست‌های لازم و برنامه‌های راهبردی را اجرا کند، نه اینکه بعد از اعتراض و آشوب، که مشکلات جنبه امنیتی و سیاسی می‌گیرند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن در خطبه‌های امروز نماز، اظهار کرد : در شرایط کنونی که دشمنان خاصه آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کنند ایران را منزوی کنند و با تحریم‌های اقتصادی مردم را از نظام ناامید کرده و مقابل مسئولان قرار دهند، رهبر معظم انقلاب رئیس‌جمهور و هیئت دولت را فراخواندند و بر تلاش آنها در عبور از مشکلات اقتصادی تأکید کردند.

حجت‌الاسلام علیزاده، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در این دیدار گفت : ضرورت برخورد قاطع با متخلفان و مفسدان، اقدام به هنگام و علاج قبل از واقعه، حرف زدن رودرروی مردم با مسئولان و بیان حقایق و مقتدر بودن در مقابل بیگانگان به‌ویژه آمریکا، ازجمله نکات مهمی است که برای برون‌رفت از این اوضاع باید به آنها توجه کرد.

مفسد اقتصادی؛ مفسد فی‌الارض است و حقش اعدام است
وی افزود : مردم انتظار دارند اگر تخلفی در کشور می‌شود مسئولین ذی‌ربط بدون تعلل، با عاملان برخورد قاطع کرده و به مردم اطلاع‌رسانی کنند. زیرا با برخورد جدی با آنها، دیگران حساب کار دستشان می‌آمد و مردم هم امیدوار می‌شدند.

علیزاده تصریح کرد : این چه حرفی است که مسئول بلندپایه کشور بگوید؛ نباید با مفسدان اقتصادی برخورد قهرآمیز کرد. مفسد اقتصادی به گفته رئیس قوه قضائیه مفسد فی‌الارض است و مفسد فی‌الارض، حقش اعدام است.

دولت قبل رسیدن کارد به استخوان اقدام کند
خطیب جمعه بخش بهمن ادامه داد : لذا دولت نباید بگذارد کارد به استخوان برسد و بعدازاینکه مردم اعتراض و آشوب کردند، سپس درصدد حل‌وفصل آن برآید. چون هرگونه اقدام بعد از عمل سبب می‌شود مشکلات جنبه امنیتی و سیاسی می‌گیرند.

بعضی مسئولین در نماز جمعه که پل ارتباطی با مردم است، شرکت نمی‌کنند
وی بیان کرد : یکی از مشکلات ما این است که مردم دسترسی به مسئولین ندارند، مسئولین باید بین مردم و از جنس مردم باشند و از نزدیک با آنها ارتباط برقرار کنند. یک پل ارتباطی مردم با مسئولان، نماز جمعه است که متأسفانه بعضی مسئولین در آن شرکت ندارند. 

علیزاده تأکید کرد : اگر مسئولان مقتدر باشند و حرفشان را با صراحت و قاطعانه بزنند، راه نفوذ دشمن بسته می‌شود و از جنگ روانی و اختلاف که هدف دشمن است، جلوگیری می‌کنند.

مشارکت روسیه در حوزه انرژی تا سقف 50 میلیارد دلار
وی با اشاره به سفر فرستاده مقام معظم رهبری به مسکو، که برخی به‌اشتباه علت آن را مسئله سوریه عنوان کردند، گفت : بعد از مذاکرات ایران و اروپا و گرم نشدن آبی از آنها، این اقدام رهبری و مشارکت روسیه در حوزه انرژی تا سقف 50 میلیارد دلار، نشان داد که ایران در بن‌بست قرار ندارد.

سرزمین مکه متعلق به همه مسلمانان است
علیزاده، با فرارسیدن ایام حج و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای منا، عنوان کرد : امروز خادمان حرمین شریفین کسانی شده‌اند که بویی از اسلام نبرده و در حرم امن الهی، از زائران سلب امنیت می‌کنند و مانع انجام فرایض واجب می‌شوند. درحالی‌که سرزمین مکه متعلق به همه مسلمانان است.

تکریم خادمان امام رضا احترام به خود امام رضا (ع) است
امام‌جمعه بخش بهمن در پایان گفت : استقبال و تکریم خادمان حرم رضوی هم‌زمان با دهه کرامت، احترام به علی بن موسی‌الرضا (ع) است، که امسال به جهت تعمیر امامزادگان مهردشت، ساعت 7:45 دقیقه از میدان ولی‌عصر (عج) به سمت حسینیه محله اردی، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد