Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بخش بهمن در خطبه‌های نماز عید فطر:

دولتمردان گرانی و تورم را انکار نکنند/ تصویب «اف اِی تی اف» طرحی است که خودمان؛ خودمان را زندانی و تحریم می‌کنیم


امام‌جمعه بخش بهمن گفت : دولتمردان باید بپذیرند که گرانی و تورم بیداد می‌کند و نباید برای رفع آن شانه خالی کنند. ما مشکل اقتصادی داریم، فراوان هم داریم که کلید حل آنها به دست مسئولین و دولتمردان است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن تبریک این روز اظهار کرد : از مردم شریف و متدین بخش بهمن و شهر مهردشت به خاطر حضور باشکوهشان در راهپیمایی روز قدس، نماز جمعه و برنامه‌های مساجد شب‌های قدر، تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

حجت‌الاسلام علیزاده گفت : این مردم شایسته خدمت کردن هستند و دولتمردان و مسئولین باید تمام تلاش خود را فارغ از دعواهای سیاسی و حزبی برای خدمت به این مردم به‌کارگیرند.

دولتمردان گرانی و تورم را انکار نکنند و برای رفع آن شانه خالی نکنند
وی، در ادامه سخنان خود در خصوص هوشیاری نسبت به نقشه‌های دشمن برای براندازی نظام  به‌وسیله جنگ اقتصادی، فرهنگی و روانی، افزود : اینکه وضعیت اقتصادی کشور نابسامان و گرانی و تورم بیداد می‌کند، را دولتمردان باید بپذیرند و نباید شانه خالی کرد، که ما مشکل اقتصادی نداریم و فقط جنگ روانی است.

علیزاده تصریح کرد : ما مشکل اقتصادی داریم و فراوان هم داریم و کلید حل این مشکلات دولتمردان و مسئولین هستند، که باید صادقانه مسائل را با مردم در میان بگذارند نه اینکه با سخنانی به شعور مردم توهین کنند. مردم منتظر وعده‌های شما در مورد بهبود اقتصاد، تورم و اشتغال هستند.

مردم هوشیار باشند دشمن تمام‌قد به جنگ ایران آمده است/ ایجاد یأس و ناامیدی حربه دشمن است
وی بیان کرد : اما به مردم عزیز هم عرض کنم امروز دشمنان تمام‌قد به جنگ ایران آمدند و منافقین داخلی و خارجی هم به آنها کمک می‌کنند. امروز قلم‌هایی، دست‌هایی و زبان‌هایی در کار است، تا ملت ایران را مأیوس و روح ناامیدی را در آنها ایجاد کنند، که اگر چنین شود آن جامعه سست می‌شود و به پیروزی نمی‌رسد.

این مقام مسئول تأکید کرد : پادزهر این یاس و ناامیدی؛ تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه مسئولین است که اجازه ندهند دشمن به خواسته‌اش برسد. با مهار تورم و مبارزه با فساد و گرانی، دشمن را ناامید و به مردم جامعه امید بدهند.

امام‌جمعه بخش بهمن خاطرنشان کرد : همچنین دشمنان می‌خواهند در اذهان مردم کنند که برجام و مكمل‏هاى آن، كليد حل مشكلات كشور و رافع همه تحريم‏ها است. می‌خواهند بگویند علت این مشکلات، توافق نکردن با آمریکا و کنار نیامدن با آنها است.

تصویب «اف اِی تی اف» طرحی است که خودمان را زندانی و تحریم می‌کنیم
علیزاده گفت : در مسئله برجام که ما تلاش کردیم اما موفق نشدیم و دشمن بدعهدی کرد، نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شویم. نمایندگان مجلس بدانند تصویب اف اِی تی اف خود تحریمی است که ما با دست خودمان، خودمان را زندانی و تحریم می‌کنیم بدون این‏كه مذاكره‏اى انجام دهیم. هم سپاه و صنعت موشكى خود را ضعیف مى‏كنیم و هم از حمایت گروه‏هاى مقاومت دست بر مى‏داریم.

وی اذعان کرد : برنامه دیگر آنها نشانه گرفتن عمود خیمه انقلاب یعنی ولایت‌فقیه، دستگاه‌های اثرگذار چون سپاه پاسداران و سرمایه‌های معنوی انقلاب مانند شهدا و جانبازان است. امروز هجمه‌های زیادی علیه آنها می‌شود، درحالی‌که وظایف رهبری در قانون اساسی و حقوق آنها مشخص است.

علیزاده عنوان کرد : همه این موارد برنامه حساب‌شده و برنامه‌ریزی‌شده دشمن است که مقدسات ما را زیر سؤال ببرد و اعتقاد مردم را به اینها تضعیف کند. همه مراقب دروغ‌های فضای مجازی باشند. 

امام‌جمعه بخش بهمن، در پایان از عزیزانی که به ساختمان دفتر امام‌جمعه و مصلا کمک کردند و همچنین از تلاش‌های حجت‌الاسلام احمد محمدی مسئول ستاد نماز جمعه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد