Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت بخش بهمن مطرح کرد

دولتمردان؛ عزل و نصب ها و استیضاح های نمایشی را تمام کنند


امام جمعه موقت بخش بهمن گفت: مردم از دولتمردان توقع دارند؛ بازی های سیاسی، عزل و نصب ها و استیضاح های نمایشی را تمام کنند و به اقتصاد مقاومتی و تولید درون زا توجه کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، ظهر امروز حجت الاسلام احمد محمدی بنچناری امام جمعه موقت بخش بهمن در خطبه های نماز، با اشاره به اهمیت و ضرورت به جا آوردن صله رحم و دستگیری از نیازمندان در آیه اول سوره نساء اظهار کرد: صله رحم آنقدر مورد تأکید قرار دارد که در اینجا پس از نام و اطاعت از خدا، بیان شده است.

حجت الاسلام محمدی افزود: صله رحم صرفاً در رفت و آمد و دیدارها خلاصه نمی شود، بلکه در ابعاد مختلف فرهنگی، اخلاقی و اقتصادی عینیت دارد و نسبت به نیازهای مختلف خویشاوندان و برآوردن بخشی از نیازهای آنان، مد نظر قرار می گیرد.

پرهیز از تناقض در وعده و عمل مسئولان، موجبات دلگرمی مردم را فراهم می کند
محمدی به دیدار نمایندگان مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری، اشاره کرد و گفت: پرهیز از اشرافی گری، پرهیز از تناقض در وعده و عمل، همکاری و تلاش بیشتر مسئولان با یکدیگر موجب، دلگرمی و رضایت مردم می شود.

وی با اشاره به افتخارات ملت ایران در تقویم سالی که روزهای پایانی آن را می گذرانیم، بیان کرد: باید همچون گذشته به نیروهای عظیم مردمی و جوانان در عرصه های مختلف تاریخ، باور و ایمان راسخ داشت. جوانان مومن و فعالی که دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیدند، ولی امروز با استحکام و اعتقاد عمیق اهداف و ارزش های نظام را پیگیری می کنند.

خطیب جمعه بخش بهمن تصریح کرد: ملت ایران؛ مردمانی هستند که با حضور پر شور و شعور خود، در اتفاقات تلخ و شیرین سال جاری چند گام جلوتر از مسئولین حرکت کردند و ثابت کردند علیرغم تنگ های معیشتی و اقتصادی پشت نظام و رهبری ایستاده اند و به عهدی که با آرمان های امام و شهدا بسته اند وفادار هستند.

حضور آگاهانه و به موقع مردم توطئه های دشمن را خنثی کرد نه برجام کذایی
محمدی تأکید کرد: دور شدن سایه شوم جنگ را تا بدین لحظه از کشور، نقشه بر آب شدن فتنه دراویش داعشی و شیرازی ها و دیگر نقشه های شوم دشمنان، نتیجه حضور به موقع این مردم با بصیرت بود، نه برجام کذایی.

وی ادامه داد: مردم ایران مردمی آگاه و هوشیار هستند و از مسائل روز خبر دارند آنها می دانند که در منطقه و داخل کشور چه می گذرد، چرا سفیر جدید انگلستان در ایران یک افسر اطلاعاتی  می شود، چرا وزیر امور خارجه امریکا رئیس سازمان سیاه می شود و چرا خرید و هزینه تسلیحاتی عربستان سه برابر می شود.

نمایندگان مردم در مجلس، نماینده دولت نیست
محمدی اذعان کرد: همین مردم از دولتمردان توقع دارند؛ بازی ها، زد و بندهای سیاسی، عزل و نصب ها و استیضاح های نمایشی را تمام کنند، در عوض به اقتصاد مقاومتی و تولید درون زا توجه داشته باشند.

امام جمعه بخش بهمن خاطر نشان کرد: چرا یک وزیر سه بار استیضاح می شود و هرسه بار رأی می آورد و طلبکار هم می شود، پس معلوم می شود کار از ریشه مشکل دارد. چرا باید وکلای مردم که با آراء ملت بر این منصب ها جلوس کرده اند، نماینده دولت باشند؟

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد