Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه ابرکوه:

راهپیمایی امروز نشانه اولویت مسئله قدس در جهان اسلام است/ حمایت از اسرائیل توسط ترکیه، حماقت محض است


امام جمعه ابرکوه گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، ناقوس مرگ رژیم های خودکامه آمریکا و اسرائیل را به صدا در آورد و نشان داد که قدس همچنان مسئله اوّل جهان اسلام است.

به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این شهرستان پیام حضور مسلمانان جهان بویژه ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمائی روز قدس را بانگ آزادی قدس شریف و ضرورت تسریع درمحو اسرائیل از صفحه روزگار است عنوان کرد که رساتر از همیشه به گوش می رسد.

حجت الاسلام حسینی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم ابرکوه در راهپیمایی روز قدس افزود: مؤمنین روزه دار در راهپیمایی باشکوه نشان دادند که عزمشان بر رهایی قدس شریف از چنگال رژیم کودک کش صهیونیستی جزم است و با خروش قهر آسای خود علیه اسرائیل خون تازه ای در رگ های قیام و انتفاضه ملت فلسطین جاری کردند.

وی تصریح کرد: این حضور، به امت اسلام نوید پیروزی جنود رحمانی بر لشکریان ابلیس خصوصاً درجبهه های مقاومت علیه تروریست ها در جنگ های نیابتی سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان را می دهد و ناقوس مرگ رژیم های خودکامه آمریکا و اسرائیل در عربستان، بحرین، یمن و مرتجعین حاشیه خلیج فارس را به صدا درمی آورد و نشان می دهد که قدس همچنان مسئله اوّل جهان اسلام است.

تعهد حمایت ترکیه از اسرائیل، نشانه حماقت این دولت است
خطیب جمعه ابرکوه رژیم بی ریشه اشغالگر قدس را بیش از همیشه در ضعف و زبونی اعلام کرد و در اعتراض به حمایت اخیر رئیس جمهور ترکیه گفت: رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه به سمت درّه نیستی قرار گرفته و درچنین شرایطی ودر آستانه روز جهانی قدس رئیس جمهور احمق ترکیه متعهد می شود که برای اسرائیل سنگ تمام بگذارد.

وی افزود: این عنصر منافق که یکی از پدر خوانده های داعش و هم پیمان رژیم آل یهود سعودی است با کارگردانی آمریکا، دست دوستی به طرف اسرائیل دراز می کند و انفجارات اخیر ترکیه که پیامش عبور از دوران ثبات و آرامش است تاوان الهی بود تا نشان دهد چاهی را که اردوغان بَهرِکَسی کَند و چتر حمایتی گسترده ای را برای تروریست ها در سوریه و عراق باز کرد آینده کشور اسلامی ترکیه را در هاله ای از ابهام و تاریکی فرو برد.

ملت ایران با اشاره رهبر خود شیشه عمر اسرائیل را خواهند شکست
حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: با اینگونه اقدامات، خائنان در جهان اسلام به خیال خام خود زمینه بلعیدن جهان اسلام توسط اسرائیل را برکشورهای منطقه فراهم می کنند اما غافل از اینکه ملت بزرگ اسلامی ایران درصورت اشاره ولی امر مسلمین جهان با خشم انقلابی خود تارو پود اسرائیل راخواهند گُسست و شیشه عمر این رژیم جعلی راخواهند شکست.

وی بااشاره به یازدهم تیر سالروز شهادت آیت ا... شهید صدوقی امام جمعه یزد گفت: آیت الله صدوقی(ره) به عنوان استوانه انقلاب دراستان یزد بلکه در ناحیه جنوبی کشور نقش آفرین بود و موفق شد رضایت پیر مراد خود حضرت امام(ره)رابرای خود جلب کند و به تصریح حضرت امام (ره) با شهادت این فقیه وارسته حضرت امام(ره) خدمتگذاری متعهد و فقیهی فداکار را از دست داد.
رابطه ایران با آمریکا، رابطه گرگ و میش است                                           

امام جمعه ابرکوه در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: حوادث دهه اول تیر در تاریخ انقلاب پرده از چهره مزدورانه آمریکا بر می دارد؛ حوادثی همچون ترور نافرجام مقام معظم رهبری در ششم تیر، حادثه شهادت 72تن از یاران امام و انقلاب درهفتم تیر، بمباران شیمیائی سر دشت درهشتم تیر، طراحی نقشه کودتای 28مرداد در دهم تیر و ترور و شهادت آیت ا... صدوقی در پانزدهم تیر، حمله به هواپیمای مسافربری ایران درخلیج فارس در دوازده  تیر، همه این ها ترجمانی از حقوق بشر آمریکائی است.

وی افزود: حقوق بشر آمریکائی یعنی تأمین حقوق ظالم هر چند با نابودی جمعیت مظلوم باشد؛ ملت ایران رابطه با این دشمن شماره یک خود را رابطه گرگ با میش می داند و خواستار مرگ و نابودی این قدرت شیطانی و جهنمی است.

این مقام مسئول در آخرین بخش از سخنان خود از اطلاعات سپاه ناحیه ابرکوه که موفق شد درهفته گذشته و همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، درعملیاتی پیچیده بیش از 220 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کند تقدیر کرد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد