Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

3 و 4 اردیبهشت ماه برگزار می شود:

رزمایش بزرگ «رهروان فاطمی، مدافعان مکتب علوی» در ابرکوه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، از برگزاری رزمایش «رهروان فاطمی، مدافعان مکتب علوی» در منطقه عملیاتی غدیر در روزهای 3 و 4 اردیبهشت ماه خبر داد.

سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن تبریک میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع) و اشاره به برگزاری رزمایش در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار داشت: رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان ابرکوه با عنوان « رهروان فاطمی، مدافعان مکتب علوی» در تاریخ پنج شنبه و جمعه 3 و 4 اردیبهشت ماه برگزار می شود.


ابراهیمی عنوان کرد: در این رزمایش که همزمان در 12 ناحیه استان در قالب 43 گردان برگزار می شود، بسیجیان با مرور تاکتیک های رزمی نوین نسبت به اجرای عملیات دفاع از کوی و برزن، پدافند غیر عامل و مقابله با ناآرامی ها اقدام می کنند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تصریح کرد: رزمایش الی بیت المقدس با استعداد چهار گردان بیت المقدس، یک گردان پدافند غیر عامل، یک گردان مقابله با ناآرامی ها دو گردان دفاع از کوی و برزن در منطقه عملیاتی غدیر ابرکوه برگزار می شود.


وی هدف از برگزاری رزمایش را سازماندهی، آموزشی و ارتقای آمادگی در راستای حفظ انسجام گردان های رزمی بسیج برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با هر نوع تهدید دشمنان دانست.


ابراهیمی افزود: همچنین برگزاری این رزمایش که یکی از مهم ترین ابعاد این نیروی عظیم مردمی است، موجب ناامیدی دشمنان شده و قدرت بازدارندگی و اثر گذاری نیروهای مردمی را به جهانیان نشان می دهد.


وی تاکید کرد: برگزاری این رزمایش ها در کشور که در راستای حفظ ارتقاء توان رزمی بسیج و عمل کردن به فرامین مقام معظم رهبری(حفظ الله) برای مقابله با تهدیدات جنگ نرم، نیمه سخت  و سخت دشمن می باشد، نشان از این دارد که جوانان تا آخرین نفس پای نظام و انقلاب ایستاده و کوتاه نمی آیند.

 




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد